Egoistiske Far ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.581 visninger
28 svar
84 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2023

Anonym trådstarter

Min mand er langt væk den perfekte far, men han er deres far 

Nu har vi været på tur med vores børn, vores 4 årig datter sommer sko var under i mudder

Da vi kom hjem smider jeg børnene i bad, min mand deres far siger: Han har lagt hendes sko udenfor, UNDER i mudder han har ikke en gang skyllet dem!!!

Om det var hans egne sko havde han brugt en tandbørste at fjerne mudderet etc. og de havde stået som ny!

Oveni er han altid efter mig at jeg køber børnene for mange sko, ( det gøre jeg virkelig ikke ) så vores datter har INGEN andre sko at tage på i morgen om jeg ikke tilfældigvis havde set det

Nu er de vasket og hængt til tørre 

- Er det bare mig, men er det ikke virkelig egoistiske ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nu har vi været på tur med vores børn, vores 4 årig datter sommer sko var under i mudder

Da vi kom hjem smider jeg børnene i bad, min mand deres far siger: Han har lagt hendes sko udenfor, UNDER i mudder han har ikke en gang skyllet dem!!!

Om det var hans egne sko havde han brugt en tandbørste at fjerne mudderet etc. og de havde stået som ny!

Oveni er han altid efter mig at jeg køber børnene for mange sko, ( det gøre jeg virkelig ikke ) så vores datter har INGEN andre sko at tage på i morgen om jeg ikke tilfældigvis havde set det

Jeg skal lige forstå dig korrekt. Han satte jeres datters sko udenfor, uden at rengøre dem, selvom der var mudder på?

Hvis det er korrekt, hvorfor spurgte du ham ikke bare om han ville gøre dem rene, imens du fik badet børnene?

Anmeld Citér

5. juni 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Spurgte du ham om han lige gad at rense den?

Sybes måske det er lidt voldsomt at kalde egoistisk over en lille ting 

Anmeld Citér

5. juni 2023

Anonym

Hvorfor er han egoistisk fordi han satte hendes beskidte sko udenfor. Hvorfor spurgte du ikke bare om han ville rense dem?

Anmeld Citér

5. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor er han egoistisk fordi han satte hendes beskidte sko udenfor. Hvorfor spurgte du ikke bare om han ville rense dem?

Han sagde han havde lagt dem til tørre, det har han på vores “tørrestativ” det var det han sagde jeg tænkte selvfølge han havde skyllet dem før fordi de er sorte med mudder - det kan ikke rystes væk når de er tørre 

Jeg så det tilfældigvis fordi jeg hængte noget tøj ud

NU er de skyllet og hængte til tørre 

- Han passer virkelig meget på sine egne sko, var det hans egne sko havde han brugt en tandbørste at vaske de lille steder han ikke kunde komme til 

Anmeld Citér

5. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ikke redigere 

MEN han sagde han havde hængte dem til tørre, jeg tænkte selvfølge de var skyllet første fordi de er sorte med mudder, det kan ikke rystes væk selvom de bliver tørre 

- Problemet er han passer vanvittigt på sine egne ting om han havde mudder på hans sko ville han bruge en tandbørste at vaske den få at få alt væk 

- Hun har ingen andre sko

Anmeld Citér

5. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor er det MIT ansvar at sige til hendes far skylle lige hendes sko??? der er fuldstændig UNDER i mudder! 

Jeg smed tre børn i bad! der var møg beskidte , han havde lagt skoene på tørrestativet MØG beskidte, de kan ikke rystes tørre 

- Er det virkelig MIT ansvar at fortælle en far hans datter vil gerne han rene sko på?

Tale om en enorm Mentel load så

Anmeld Citér

5. juni 2023

AnoMor

Tænker der må ligge meget mere bag end blot er par mudderet sko der ikke er blevet skyllet. Hvis der ikke ligger mere bag så synes jeg ærlig talt det er en voldsom overreaktion på noget så ligegyldigt. 

men 4 årig er nok pænt ligeglad med om ens sko er beskidte eller ej. 

Anmeld Citér

5. juni 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Hvorfor er det MIT ansvar at sige til hendes far skylle lige hendes sko??? der er fuldstændig UNDER i mudder! 

Jeg smed tre børn i bad! der var møg beskidte , han havde lagt skoene på tørrestativet MØG beskidte, de kan ikke rystes tørre 

- Er det virkelig MIT ansvar at fortælle en far hans datter vil gerne han rene sko på?

Tale om en enorm Mentel load så

Meget enig med dig, det er da helt klart ikke dit ansvar at fortælle ham hvad han skal gøre, han skal da tænke selv.

Men hvis han ikke plejer at være godt til det, omkring børnene, så kan det jo tage noget tid at lære / komme ind i rytmen.
Ikke at det er en undskyldning. Han må ind i kampen.

Anmeld Citér

5. juni 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Tænker der må ligge meget mere bag end blot er par mudderet sko der ikke er blevet skyllet. Hvis der ikke ligger mere bag så synes jeg ærlig talt det er en voldsom overreaktion på noget så ligegyldigt. 

men 4 årig er nok pænt ligeglad med om ens sko er beskidte eller ej. 

Ikke når det er sommersko - de er helt åbne 

Det var hende der ville i bad fordi hendes fødder var sorte, SAMT hendes ynglings lyserøde sommer sandaler og iøvrigt er hub slet slet ikke ligeglad om hendes sko er MØG BESKIDTE

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.