Anonym skriver:
Hej
Er der nogle der er blevet opereret og fået gjort de indre skamlæber mindre ?
nogle der kan anbefale et sted at få det lavet, priser mm
og evt nogle der kan fortælle deres historie omkring det ?
synes det er lidt grænseoverskridende at skrive men mine indre er meget store og hænger ud, de chikanere mig på mange forskellige måder.

Man kan svare anonymt
Hej
Jeg fik det opereret mine indre skamlæber i maj 2023 ved Capio Århus af Pia Sjøgren.
Jeg havde læste RIGTIG meget om operationen og ricisi før jeg tog valget, og det havde været en to årig proces både igennem det offentlige og til sidst privat, da jeg kunne klare flere afslag fra offentlige. Jeg havde selv mange gener og det var derfor jeg gerne ville have gjort dem mindre.
Jeg er desværre en af dem som ikke har fået det ønsket resultat, og kirurgen har ikke gjort det som jeg bad om og har taget alt af! Jeg endte med at gå til min egen læge med det for at få hende til at kigge på "resultatet" og hun sendte mig videre til en gynækolog på hospitalet med det samme, og ja, jeg er desværre en af skræk historierne....
(( jeg er ufattelig ked af at jeg fik det gjort, selvom jeg havde rigtig store og tykke skamlæber, men heller det end det jeg har nu....
Jeg ved at mange er rigtig glade for det resultat de ender ud med, der er desværre også nogen som mig som ender ud med noget der ikke er godt. Skulle jeg gøre noget om, var det helt klar at gå til en anden kirurg og ikke vælge det "billigste", og virklige gøre det klart hvad jeg ville have lavet! (det gjorde jeg også, men der er tydeligvis gået noget galt i vores kommunikation..), og så virkelig overveje om det er det værd! Min kæreste prøvede ihærdigt at stoppe mig fra at blive opereret, men jeg lyttede ikke og nu bebrejder han også sig selv for ikke at have prøvet endnu mere på at stoppe mig.
Jeg håber du vil tænke dig om en ekstra gang, og hvis du gør det af andre grunde end pga fysiske gener, så ville jeg jeg virkelig ikke gøre det... Jeg var også ked af det over at mine var store, men min kæreste har altid elsket dem og set intet problem med dem, og nu vil jeg ønske jeg havde troet på ham.
Beklager for "skræmmehistorien", men jeg ønsker bare ikke at andre piger/kvinder ender med samme resultat som mig
(