Når den ene arbejder aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
16 svar
22 synes godt om
18. maj 2023

Kkn363

Hej jeg skriver fordi, min kæreste og jeg har en datter på 5 år og jeg er gravid. Mens jeg studerede har han arbejdet aften altså hver aften og en lørdag/søndag i måneden. Jeg er ved at blive skør. Og jeg er ikke studerende længere men kan ikke arbejde mere end 30 timer, da det kun er mig der kan hente vores datter. Min kæreste og datter har ca. 2,5 time sammen om morgenen, resten af dagen sover han væk . Jeg jeg har hende fra jeg henter hende kl 16- til hun sover. Jeg er så sindsygt træt og skal bede min kæreste om alt. Han arbejder ofte fra 14:30-01 om natten nogle gange længere. Og hvis han er hjemme kl 23 er det kun praktiske ting vi lige når at vende - og så har han brug for alene tid. Jeg bor i en by hvor jeg ikke kender nogen, og jeg er blevet meget ensom med tiden. Hvilket jeg har fortalt ham, men han vil ikke flytte. Jeg kan aldrig rigtigt foretage mig noget, da min kæreste altid er træt så jeg skal tage hende halvdelen af tiden mindst i weekenderne.jeg har kæmpet for i alle 5 år at han kunne finde et andet arbejde, men han gør ikke nok for at finde et. Jeg elsker min kæreste men ikke det liv jeg lever, jeg har det virkelig ikke godt. Men jeg bider det i mig hver dag, når jeg igen igen dag ind og dag ud sidder alene og spiser aftensmad med vores datter. Min kæreste har ikke rykket sig i vores forhold. Han bor det samme sted og jeg er tilflytter. Han har sit gamle arbejde. Han bor 15 minutter væk fra. Jeg har derimod været nødt til at flytte væk fra der hvor jeg kom fra. Og pendlet til både studie og praktiksted - jeg har brugt en times tid på. Jeg kan ikke mere, jeg er smadret og ked af det. Og får at vide jeg er urimelig? Er jeg det? Og hvad skal jeg gøre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2023

drabo

Profilbillede for drabo