IenFart skriver:
Jeg er enig med alle de andre i at det er nødvendigt med en grundig snak. Jeg synes faktisk ikke det er urimeligt at gøre det klart for ham at han risikerer at miste sin familie, hvis han ikke vil samarbejde omkring at gøre din hverdag mere tålelig. For det lyder ærlig talt som om han har det lidt for bekvemt.
Enig her!
Her er det mig, der arbejde skiftende tider, dog med flest aftenvagter..
Og jeg ku da aldrig drømme om, at arbejde på den måde, hvis ik det passede ind i mit familieliv.
Hos os tjener kæresten også klart mest, men derfor tæller hans mening/job altså hverken mere eller mindre. Vi tager fælles beslutning omkring alt hva der påvirker vores familie.
Jeg ville lave en liste med ting, der er vigtig for dig, at få snakket om. Hva der ik ka forhandles og hva der ska ændres ved, for at du også ka være i jeres familie.
I ka evt være nød til at flytte, så I er tættere på din omgangskreds, men stadig i rimelig afsted til Hans arbejde osv.
Du ka ende med, at flytte for dig selv, eller være super ulykkelig sammen med ham. Men hva endten beslutning du tager, så hold ved den, og få det bedste ud af live. Alt andet er for trist
vh Stine
Anmeld
Citér