Ikke inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2023

Kontrast

Åh det er en svær konfrontation at tage. Men jeg ville gøre det. 
“jeg vil bare lige høre om det er med vilje at jeg ikke har fået en invitation som den eneste på kontoret? Det er jo fair nok - men det er ikke så rart med uddelte invitationer på arbejdspladsen når det ikke er for alle.”

jeg synes helt ærligt det er hende det er allermest pinligt for. Tænk at have så lidt situationsfornemmelse (hvis det ikke er en fejl). 

Ja enig. Jeg synes, at jeg lærte allerede, da min søn begyndte i børnehave, at vil man ikke invitere alle (hele drengegruppen) til fødselsdag, så må man invitere privat - udenom børnehaven, fordi det ikke er rart at være den eller dem, der ikke får en invitation. Det ville klæde den kollega at gøre det samme. Altså fair nok, at man ikke svinger med alle, men hvorfor tvære det ud i ansigtet på folk?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2023

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Jeg forstår virkelig godt du er ked af det!

For din egen skyld bliver du nødt til at spørge din kollega. Måske er invitationen faldet ud?

hvis du ikke gør, vil det sidde i dig altid. Du vil få ødelagt din relation til hende og måske også de andre. Måske vil du ende med at få ødelagt din arbejdsglæde, fordi du føler dig ekskluderet og den følelse har det med at sprede sig på en dårlig måde. 
så selvom det er mega svært, så tag en snak med hende. For din egen skyld. Stilhed ender altid med at gøre tingene værre.

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym trådstarter

Kærer alle Dee svaret mig. Tak for det

Jeg tog en snakke med hende og det viste sig at min invitation var fladt bage mit skab. 

Jeg skulle selvfølgelig med. Hun kunne heller ikke forstå jeg ikke havde svaret osv.

Anmeld Citér

6. juni 2023

Hjemmegaaende

Anonym skriver:

Jeg tog en snakke med hende og det viste sig at min invitation var fladt bage mit skab. 

Jeg skulle selvfølgelig med. Hun kunne heller ikke forstå jeg ikke havde svaret osv.

Sikke en dejlig opdatering! Tak for den <3 

Anmeld Citér

7. juni 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Ja det var dejligt, at du selvfølgelig skal med . Dit opslag er dog interessant på den måde, at det viser hvor menneskeligt det er at ønske at høre til

Anmeld Citér

7. juni 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at høre. Hvor dejligt, at der bare var tale om en misforståelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.