Ikke inviteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.824 visninger
25 svar
64 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej

Sagen er den at min kollega lade os kalde hende. DORTE har fødselsdag rundt fødselsdag og har inviteret de 5 andre kollega til frokost (ud i byen ) om lørdagen. Men ikke mig med.

Selv vores Partikant (de sidste 7 mående ) skal med. 

Skal jeg ligge noget i det ? 

Jeg er sidste ansat inde for 1 år og 8 måneder siden. 

Jeg var / er ret sikker på vi arbejder godt sammen. Og kan sige tingene til hinanden ovs. Men må nok indrømme jeg synes også lidt det er mærkeligt. Først troede jeg det var en forglemmelse el. Men har ikke sagt noget eller el. 

Jeg har spurgt lidt ind til om hun glæder sig, vi holder lidt på arbejde om fredagen og så når samtalen naturlig har landet på emnet. 

Jeg synes det er faktisk lidt svært/forlovt at skrive det her. 

Hvad tænker I ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej

Sagen er den at min kollega lade os kalde hende. DORTE har fødselsdag rundt fødselsdag og har inviteret de 5 andre kollega til frokost (ud i byen ) om lørdagen. Men ikke mig med.

Jeg var / er ret sikker på vi arbejder godt sammen. Og kan sige tingene til hinanden ovs. Men må nok indrømme jeg synes også lidt det er mærkeligt. Først troede jeg det var en forglemmelse el. Men har ikke sagt noget eller el. 

Jeg har spurgt lidt ind til om hun glæder sig, vi holder lidt på arbejde om fredagen og så når samtalen naturlig har landet på emnet. 

Hvad tænker I ? 

Hmm. Du ved jeg selvfølgelig ikke hvordan jeres generelle forhold er i forhold til hinanden i forhold til de andre kollegaer. 

men jeg tror da også jeg ville blive lidt ked af det hvis jeg stod i den situation. 

jeg ville nok spørger stille og roligt noget i ret ingen af “bliver altså nødt til at spørger om der er en specifik grund til at jeg ikke er inviteret med, nu når alle andre er” 

selvom det selvfølgelig også er grænseoverskridende at spørger om. 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Det ville jeg som dig også have det ret underligt med, særligt hvis det kun er jer 2 der mangler.

Fint at man er tættere på nogle end andre, men jeg synes måske at det er et urroligt dårligt signal at sende jer - hvis alle undtaget 2 er budt med... 

Jeg vil faktisk mene at det kan gånud over det arbejdsfællesskab som der er eller bør være.... og man er gode venner privat eller ej.

Det er for mig  ualmindelig dårlig stil og signal at sende.

Havde det været nogle enkelte der sås efter arbejde ud af kollegaer ville jeg ikke skænke det yderligere tanke.... men altså når det kun er dig og den studerende...argh.....

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det ville jeg som dig også have det ret underligt med, særligt hvis det kun er jer 2 der mangler.

Fint at man er tættere på nogle end andre, men jeg synes måske at det er et urroligt dårligt signal at sende jer - hvis alle undtaget 2 er budt med... 

Jeg vil faktisk mene at det kan gånud over det arbejdsfællesskab som der er eller bør være.... og man er gode venner privat eller ej.

Det er for mig  ualmindelig dårlig stil og signal at sende.

Havde det været nogle enkelte der sås efter arbejde ud af kollegaer ville jeg ikke skænke det yderligere tanke.... men altså når det kun er dig og den studerende...argh.....

Hmm. Ja det er så kun mig der Ikke er inviteret. 

Jeg har li rettet det. Den studerende skal også med. 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Jeg ville helt sikkert ligge noget i det hvis du er den eneste som ikke er inviteret med, når selv praktikanten som har været der i kortere tid end dig er. 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Soonmom

Ej det er da for mærkeligt og barnligt og det laver da intet andet end dårlig stemning på jobbet

Nu aner jeg ikke hvad i arbejder med eller hvordan det er organiseret, men det lyder da ikke ok. 

Jeg ville nok selv "lide" i stilhed, men hvis du har mod på det, synes jeg da du skal spørge ad?

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville helt sikkert ligge noget i det hvis du er den eneste som ikke er inviteret med, når selv praktikanten som har været der i kortere tid end dig er. 

Ja men. Der er intet om det i vores arbejde der skulle vise dårligt eller el. Jeg kan virkelig ikke se hvad der skulle være. 

Hvad vil du gør ? 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Ej det er da for mærkeligt og barnligt og det laver da intet andet end dårlig stemning på jobbet

Nu aner jeg ikke hvad i arbejder med eller hvordan det er organiseret, men det lyder da ikke ok. 

Jeg ville nok selv "lide" i stilhed, men hvis du har mod på det, synes jeg da du skal spørge ad?

Ja jeg skriver her kan ikke engang få mig til at sige det til min mand... 

Har ikke li stået i sådan en før.

Anmeld Citér

11. maj 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Hej

Hvad tænker I ? 

Hvordan er de andre blevet inviteret ? 
pr. Mail ? 
og det er ikke fordi at du blot er blevet glemt,? 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

321 skriver:

Hvordan er de andre blevet inviteret ? 
pr. Mail ? 
og det er ikke fordi at du blot er blevet glemt,? 

Vi har alle skabe ved hinanden. Pr. Brev printet. De lå i deres skabe. Qlle fik dem sammen dag. Den dag tænkte jeg faktisk når man kan være den kommer imorgen eller hun vil selv give den til mig. 

Puha får det lidt dårligt. For jeg er helt okay med hun ikke ville ha mig med. Men jeg kan så ikke forstå det på den anden side. For jeg synes vi arbejder godt sammen og det giver hun også udtryk for i forskellige sammenhænge. 

Men jeg står så lidt med en tom fornemmelse el. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.