Hjælp til test, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2023

hendederc

Tusind tak for det! Solstrålehistorier er ALTID velkomne!  Hvor er det dejligt at høre!

Min kæreste har let nedsat sædkvalitet ift. mobilitet og jeg har endometriose, så det er vist nedsat chance hos os begge der clasher lidt. Dog har jeg super fine blodprøver og intet med det hormonelle er galt. Så det er forhåbentlig ikke så vanskeligt når det lige får en hjælpende hånd til en start

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
hendederc skriver:

Mon ikke det var peak i går og ægløsning i dag

Vil mene den sidste på dag 14 var din første positive test

Min erfaring er, at Premom kun er vejledende. Selvom jeg har fået positive teste, som er bekræftet med digitale teste, altså ikke noget at være i tvivl om, så har Premom kun anset dem som “High”, og først peak når teststregen var MEGET mere tydelig end kontrolstregen

Håber det snart lykkedes jer

Anmeld Citér

12. maj 2023

hendederc

Tak for svaret! Som udgangspunkt satte jeg også dag 14 til at være peak, men fordi den var højere på dag 16 i går, ændrede det sig. Jeg går ud fra at mens melder sig (eller ikke!) Om 12-14 dage fra i dag, så må vi se..  

Og tusind tak!

Anmeld Citér

13. maj 2023

__anonym

hendederc skriver:

Tak for svaret! Som udgangspunkt satte jeg også dag 14 til at være peak, men fordi den var højere på dag 16 i går, ændrede det sig. Jeg går ud fra at mens melder sig (eller ikke!) Om 12-14 dage fra i dag, så må vi se..  

Og tusind tak!

Det er altid første positive test man skal gå ud fra uanset om den skulle blive endnu tydeligere eller stadig være positive i et par dage

Håber ikke mens melder sig!

Anmeld Citér

13. maj 2023

hendederc

Har bare hørt det er den næste, fordi kroppen fejler ægløsning første gang så den prøver igen.. Men nå, vi må jo se hvornår det sker. Regner med mens ligesom alle andre måneder

Tak for det!

Anmeld Citér

20. maj 2023

__anonym

Er der en update?

Anmeld Citér

22. maj 2023

hendederc

__anonym skriver:

Er der en update?

Jeg forventer mens på onsdag, om 2 dage ud fra første positive ægløsningstest, og fredag efter den anden. Så det er bare at vente og se om det kommer Har voldsomt ømme bryster denne her cyklus. Kunne ikke sove i nat og hver gang jeg vendte mig eller kom til at klemme dem med en arm gjorde det så ondt godt det ikke gør SÅ ondt hver cyklus

Derudover er mine endometriose smerter forsvundet for 4 dage siden, som ellers har været der dagligt i flere måneder, sikke en lettelse! Så det nyder jeg lige inden mens kommer

Anmeld Citér

23. maj 2023

__anonym

hendederc skriver:

Jeg forventer mens på onsdag, om 2 dage ud fra første positive ægløsningstest, og fredag efter den anden. Så det er bare at vente og se om det kommer Har voldsomt ømme bryster denne her cyklus. Kunne ikke sove i nat og hver gang jeg vendte mig eller kom til at klemme dem med en arm gjorde det så ondt godt det ikke gør SÅ ondt hver cyklus

Derudover er mine endometriose smerter forsvundet for 4 dage siden, som ellers har været der dagligt i flere måneder, sikke en lettelse! Så det nyder jeg lige inden mens kommer

Spændnede! Krydser for en positiv g-test inden længe

Anmeld Citér

24. maj 2023

hendederc

__anonym skriver:

Spændnede! Krydser for en positiv g-test inden længe

Hvis jeg tager udgangspunkt i den første positive ægløsningstest, så skulle mens komme i dag. Mine bryster plejer at mindske i hævelse og ømhed lige omkring når det starter og er absolut ikke mindsket endnu . Jeg har lidt lysebrun udflåd/pletblødning som er meget vandet, tror hele tiden min mens er kommet, men det ligner nærmest bare tynd kaffe haha.

Fortsat ingen kramper eller murren, så enten kommer det på fredag efter den anden positive ægløsningstest og ellers så tester jeg lørdag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.