Hjælp til test, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi blev gravide i første forsøg med den første. Håber det samme sker for jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2023

hendederc

Ønskebaby1987 skriver:

Vi blev gravide i første forsøg med den første. Håber det samme sker for jer

Hvor er det dejligt at høre!! Og tusind tak!

Anmeld Citér

11. maj 2023

Darling

hendederc skriver:

Også selvom mine symptomer startede i går? - ømme hævede bryster og æggehvide-udflåd (sorry for detaljer) det er nemlig de ting jeg plejer at kunne gå ud fra.

Ja for symptomerne fortæller ikke altid om du har æl, men det gør en test

Anmeld Citér

11. maj 2023

hendederc

Så går jeg ud fra, at min krop prøvede i forgårs og så endelig lykkes nu her efter den mere positive test

Anmeld Citér

12. maj 2023

hendederc

Mon ikke det var peak i går og ægløsning i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. maj 2023

Darling

I dag eller i morgen, det er jo op til 48 timer efter positiv test

Anmeld Citér

12. maj 2023

hendederc

Jeg går altid bare ud fra dagen efter for det passer altid. Men ja, man kan jo aldrig stole på hvad kroppen gør eller giver udtryk for, det har jeg efterhånden lært

Har dog mere og mere ømme bryster for hver dag allerede, så det må være inden for nærmeste fremtid Selvom graden af ømhed selvfølgelig ikke siger noget om en vellykket cyklus, så hepper jeg altid på, at jo mere det gør ondt og hæver op, jo større er chancen haha

Anmeld Citér

12. maj 2023

Darling

hendederc skriver:

Jeg går altid bare ud fra dagen efter for det passer altid. Men ja, man kan jo aldrig stole på hvad kroppen gør eller giver udtryk for, det har jeg efterhånden lært

Har dog mere og mere ømme bryster for hver dag allerede, så det må være inden for nærmeste fremtid Selvom graden af ømhed selvfølgelig ikke siger noget om en vellykket cyklus, så hepper jeg altid på, at jo mere det gør ondt og hæver op, jo større er chancen haha

Jeg krydser fingre for at det bliver denne gang

Anmeld Citér

12. maj 2023

hendederc

Tusind tak! Havde heller ikke lige regnet med det ville tage 17 måneder da vi gik i gang og prøvede at time det.. Så er super taknemmelig for muligheden med IVF, hvis det ikke lykkes nu.

Anmeld Citér

12. maj 2023

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
hendederc skriver:

Det er det virkelig! 

1,5 år med tro og håb der knuses hver måned... Tør næsten ikke tro på der kun skal 1 IVF forsøg til, men det er jo det man håber. Så det er lidt svært at forholde sig til og rumme nogle dage..

Solstråle histore fra fertilitetsbehandling som du kan lade være med at læse, hvis ikke du har lyst…men måske den kan give dig håb

Jeg har 2 børn lavet i behandling med 50/50 icsi og ivf, så vi ved jo ikke præcis hvilken måde æggene er blevet befrugtet på…MEN jeg blev gravid i første friske forsøg med den store og første fryse forsøg med nummer 2(med nedfrosset æg fra første ægudtagning) vi havde prøvet i 2 år selv…så det KAN lade sig gøre, men det handler selvfølgelig også lidt om hvilken årsag der ligger bag

Grunden her var som det eneste nedsat sædkvalitet

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.