Hjælp til test, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.731 visninger
28 svar
4 synes godt om
11. maj 2023

hendederc

Hejsa!

Jeg fik en positive ægløsningstest, der lå som forudset, og jeg fik ømme bryster dagen efter som jeg normalt får, som er tegn på ægløsning! Jeg har testet de sidste to dage, og den bliver bare ikke svagere, tværtimod

Hvornår ville I tro ægløsning har lagt? Jeg synes umiddelbart den i dag (nederste) er mest positiv men jeg fik ømme bryster efter den 3. nederste fra i forgårs...

Det er en vigtig cyklus for mig at vide det, da jeg skal starte på IVF på 1. cyklusdag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2023

Darling

Vil gå med den fra i dag

Anmeld Citér

11. maj 2023

hendederc

Også selvom mine symptomer startede i går? - ømme hævede bryster og æggehvide-udflåd (sorry for detaljer) det er nemlig de ting jeg plejer at kunne gå ud fra.

Anmeld Citér

11. maj 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Kan du ikke bare gå ud fra 1. menstruationsdag?

Anmeld Citér

11. maj 2023

hendederc

1. menstruationsdag kommer jo netop an på hvornår min ægløsning falder, da jeg ved det kommer præcis 14 dage efter ægløsning.

Anmeld Citér

11. maj 2023

Ønskebaby1987

hendederc skriver:

1. menstruationsdag kommer jo netop an på hvornår min ægløsning falder, da jeg ved det kommer præcis 14 dage efter ægløsning.

Jo jo, det er jeg klar over, men skal du ikke bare ringe og melde dig til forsøg på din første blødningsdag? Derfra kan du alligevel ikke planlægge noget som helst

Anmeld Citér

11. maj 2023

hendederc

Jo. Og ved godt jeg ikke kan styre det alligevel, men åh det ligger lige op til min eksamenstid alt her så det er lidt presset, selvom jeg er super spændt og glæder mig! Så at se det rykker forløbet tættere på eksamen gør mig lidt stresset.

Anmeld Citér

11. maj 2023

hendederc

Så prøver nok bare at få en eller eller anden følelse af kontrol over, hvornår jeg ved det kommer, så jeg kan forholde mig til det.

Anmeld Citér

11. maj 2023

Ønskebaby1987

Kan sagtens forstå dig. Det uforudsigelige i fertilitetsbehandling er rigtig hårdt

Anmeld Citér

11. maj 2023

hendederc

Det er det virkelig! 

1,5 år med tro og håb der knuses hver måned... Tør næsten ikke tro på der kun skal 1 IVF forsøg til, men det er jo det man håber. Så det er lidt svært at forholde sig til og rumme nogle dage..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.