Der er altid flere sider af samme sag. Som andre nævner, synes jeg stadig ikke at dette er der jeg ville fokusere på at få min vilje. For det lyder bare til, at nu diskuterer I for at diskutere. Hvis du ønsker at få styr på samvær og familiesituationen, ville jeg klart trykke på pyt-knappen og fokusere på at få hverdagen til at køre. Prøv at være den voksne, giv plads og snor og se hvad det kan. For nu lyder det virkelig til, at I bare går hinanden på nerverne uanset hvad I gør, og hold nu kæft hvor ville jeg give meget for, at bytte netop de gnidninger ud af min egen barndom.
Få noget hjælp til nogen der kan give jer en familiestruktur, som du også selv nævner at der er behov for. Det er så fint at du raser ud i et forum online, men at konfliktoptrappe i sms med beskyldninger til faren, det kan jeg nu heller ikke se det mest geniale i..
Måske du har givet det alt du kan, jeg ved der er grænser for hvad man orker, men du trigger et ømt punkt hos mig med de her konflikter, og det er måske derfor jeg inderligt ønsker at en af jer tager og bliver voksen og sætter børnene først. For lige nu tænker I hver især kun på jer selv - virker det til.
Jeg håber at børn og far får en dejlig weekend, at I finder en fin løsning med en ekstra-fødselsdag med veninden og at I hver især prøver at søge væk fra konflikten fremfor mod den. Jeg hepper, der er små børn involveret, de fortjener bedre (og glade forældre).
Anmeld
Citér