Shein? go or no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.564 visninger
24 svar
37 synes godt om
24. april 2023

Kontrast

Er der nogen af jer, der har handlet på siden SHEIN? Er de til at stole på og er der lang leveringstid? Jeg har i dag købt et par øreringe til mig selv, nemlig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2023

Soonmom

Lang levetid, men ellers fin. Vi køber dog kun hårspænder og elastikker der, da der en masse kemi i deres ting, så det skal ikke være noget som kommer i kontakt med huden (selvfølgelig min egen holdning)

Anmeld Citér

24. april 2023

Kontrast

Soonmom skriver:

Lang levetid, men ellers fin. Vi køber dog kun hårspænder og elastikker der, da der en masse kemi i deres ting, så det skal ikke være noget som kommer i kontakt med huden (selvfølgelig min egen holdning)

Ja det vil øreringe jo selvfølgelig gøre, jeg må se om jeg kan tåle dem. Heldigvis var de billige

Anmeld Citér

24. april 2023

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er handlet der flere gange deres shorts og tshert til børn er virkelig lækker kvalitet beder ind hogm og jeg mener ikke der er mere kemi i det ind her hjemme.

Og så har jeg selv lidt kjoler der fra nogen er fine andre ikke

Anmeld Citér

24. april 2023

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Kontrast skriver:

Er der nogen af jer, der har handlet på siden SHEIN? Er de til at stole på og er der lang leveringstid? Jeg har i dag købt et par øreringe til mig selv, nemlig

Ville ikke selv handle der 

https://www.thecut.com/2022/10/shein-is-treating-workers-even-worse-than-you-thought.html

Anmeld Citér

24. april 2023

Mamman

Profilbillede for Mamman

Min datter handler der tit. Tøjet har lidt forskelligt kvalitet syntes jeg. 

Anmeld Citér

24. april 2023

AnoMor

Kontrast skriver:

Jeg handler ofte på SHEIN til både mig selv og min søn og generelt ting til hjemmet. 
jeg er super glad for det.

korteste levering jeg har haft er 5 dage og længste er 3 uger. 

Anmeld Citér

24. april 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78

TV2 kørte en historie om det på et tidspunkt. Mange af produkterne er fyldt med farlige kemikalier og ville være forbudt i EU. Og så er der aspektet med forholdene for arbejderne som nævnes ovenover. 
Og så er der klimaaspektet i at få transporteret varer af tvivlsom kvalitet (og dermed ikke så langtidsholdbare) tværs over kloden. 
Stor no go i min optik. 

Anmeld Citér

24. april 2023

Kontrast

Åh det med arbejdsforholdene for de ansatte tænkte jeg slet ikke på Så ville jeg ikke have handlet med dem.

Anmeld Citér

24. april 2023

Soonmom

anna111 skriver:

Jeg er handlet der flere gange deres shorts og tshert til børn er virkelig lækker kvalitet beder ind hogm og jeg mener ikke der er mere kemi i det ind her hjemme.

Og så har jeg selv lidt kjoler der fra nogen er fine andre ikke

Er det ikke next du tænker på ?

For shein er meget Kina produktion og fyldt med kemi og tøjet er virkelig dårlig kvalitet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.