Fodvorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnoMor skriver:

Uh det råd med hvidløget kan jeg også huske du gav mig da jeg spurgte til råds om min søns finger. Nøj hvor han skreg i smerte da vi prøvede det  

bananskrællen prøvede vi aldrig

Uhmm vildt nok. Vores sagde overhovedet ik noget til det, og det virkede bare, i første hug. Til gengæld har de været virklig kede af de forskellige produkter fra apoteket, som slet ik virkede, hvilket var grunden til, at vi gik "alternative" veje��

Det er nok bare hit or miss, hva der lige virker�� vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2023

AnoMor

StineW79 skriver:

Uhmm vildt nok. Vores sagde overhovedet ik noget til det, og det virkede bare, i første hug. Til gengæld har de været virklig kede af de forskellige produkter fra apoteket, som slet ik virkede, hvilket var grunden til, at vi gik "alternative" veje��

Det er nok bare hit or miss, hva der lige virker�� vh Stine 

Vi prøvede også den der vortex pen fra apoteket som også gjorde ondt. Dog ikke så ondt som hvidløget. derfor så lavede vi bare sjov ud af det til sidst og gav ham forskellige farver neglelak på i stedet for som kvalme vorten langsomt. Så valgte han selv farve  

Det har måske også noget med størrelse og placering at gøre måske.  

Anmeld Citér

10. april 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnoMor skriver:

Vi prøvede også den der vortex pen fra apoteket som også gjorde ondt. Dog ikke så ondt som hvidløget. derfor så lavede vi bare sjov ud af det til sidst og gav ham forskellige farver neglelak på i stedet for som kvalme vorten langsomt. Så valgte han selv farve  

Det har måske også noget med størrelse og placering at gøre måske.  

Det er seriøst en god ide, med de forskellige farver neglelak!!

Den første hun havde endte med at være kæmpe stor, og lige midt på storetåen. Den blev bare ved med at vokse, lige meget hva vi gjorde ved den. Også spredte de sig ellers, så hun endte med at have 3 på den ene fod og 4 på den anden. Så vi var helt desperate til sidst. 

Jeg fik også en, men den fik jeg heldigvis hurtig kvalt. 

Hendes tog virklig lang tid, og var super trælse for hende. Så blev helt desperat til sidst, indtil vi fik tricket med hvidløg.

Og i hvert fald elsker jeg, at vi er på en side, hvor man ka spørge, også kommer der så mange gode råd Vh Stine 

Anmeld Citér

10. april 2023

AnoMor

StineW79 skriver:

Det er seriøst en god ide, med de forskellige farver neglelak!!

Den første hun havde endte med at være kæmpe stor, og lige midt på storetåen. Den blev bare ved med at vokse, lige meget hva vi gjorde ved den. Også spredte de sig ellers, så hun endte med at have 3 på den ene fod og 4 på den anden. Så vi var helt desperate til sidst. 

Jeg fik også en, men den fik jeg heldigvis hurtig kvalt. 

Hendes tog virklig lang tid, og var super trælse for hende. Så blev helt desperat til sidst, indtil vi fik tricket med hvidløg.

Og i hvert fald elsker jeg, at vi er på en side, hvor man ka spørge, også kommer der så mange gode råd Vh Stine 

Ja det synes jeg også. Tænkte at vi ligeså godt kunne gøre det lidt sjov nu mår den sad midt på fingeren  

øv det er også mega træls den spredte sig og voksede. Det slap vi heldigvis for. Han fik aldrig flere og jeg fik heldigvis heller ikk nogen. Men lægen sagde egentlig også at hvis man selv havde haft som barn så var man højst sandsynligt immun som voksen. 

præcis. Noget virker for nogen og ikke for andre. Man finder kun ud af der ved at prøve

Anmeld Citér

10. april 2023

Syleelee

Vortex og skalpel hver anden dag. Så skulle den gerne være væk indenfor et par uger.

Hvis I lader den være, smitter han jer og andre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.