Jeg ved ikke, om det er dig, der er skør - synes det kommer an på, hvor meget det her sker.
Jeg synes faktisk det største problem er, at du har svært ved at få åbnet snakken. Altså, er det ikke bare at sige til din kæreste: ‘Hey, jeg vil egentlig gerne have, at vi snakker om det her med skærmtid.’ Og så kan I hver især sige, hvad I tænker og finde frem til et kompromis?
Det bliver altså ikke sidste gang, I ikke er helt enige om, hvordan opdragelsen skal være, og hvad jeres barn skal have lov til. Man må jo bare snakke om det og finde frem til noget, begge parter kan være i.
Din datter tager ikke skade af at se lidt TV - men jeg kan godt forstå, at du gerne vil have, at I sammen tager stilling. Så det må du tage op med din kæreste, og så må I begge lytte til den anden.
Jeg tænker, at det er en god ide at I tidligt får talt om skærmtid - for det er jo noget, I vil blive nødt til at tage stilling til mange gange. Er I all in på skærm? Eller er I mere tilbageholdende? Det er bare om at tage snakken 
Anmeld
Citér