Hvor ofte har I sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.839 visninger
27 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2023

Anonym trådstarter

Med jeres faste kæreste/partner/mand?? 

Her er det 1 gang i ugen hvilket er passende for mig. Min kæreste kunne sagtens hveranden dag, så for ham er det ikke nok, og han får en del “afvisninger” fra mig. Så nu er jeg nysgerrig på om vi har for lidt sex i forhold til andre?

Det skal lige siges, at vi har været sammen siden 2006 og har 2 børn på 11 og 8 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Øøøøh nej - vi har mindre end det  og er glade ægtefolk alligevel

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Det dummeste du kan gøre er at sammenligne jeres sexliv med andre, det giver anledning til bekymringer og jeg ved ikke hvad.

For nogen er det nok at have sex en eller et par gange i ugen og for andre er det ikke. Man kan jo ikke tvinge sin partner til mere sex af den grund

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Her er det 1 gang i ugen hvilket er passende for mig. Min kæreste kunne sagtens hveranden dag, så for ham er det ikke nok, og han får en del “afvisninger” fra mig. Så nu er jeg nysgerrig på om vi har for lidt sex i forhold til andre?

Det skal lige siges, at vi har været sammen siden 2006 og har 2 børn på 11 og 8 år.

Det nytter ikke at sammenligne sig med andre. Nogen har stort behov, nogen mindre. Det handler om at finde en balance sammen. Du og din mand er nødt til at tale om det, finde en balance, så han ikke føler sig konstant afvist og du ikke føler dig presset til at afvise. 

vi har sex dagligt eller hveranden dag. Vi er nøgne og tætte sammen hver dag. 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det nytter ikke at sammenligne sig med andre. Nogen har stort behov, nogen mindre. Det handler om at finde en balance sammen. Du og din mand er nødt til at tale om det, finde en balance, så han ikke føler sig konstant afvist og du ikke føler dig presset til at afvise. 

vi har sex dagligt eller hveranden dag. Vi er nøgne og tætte sammen hver dag. 

Det er bare svært, for han mener at jeg ikke elsker ham når jeg ikke har lyst. Han kan simpelthen ikke forstå at man kan sige nej til sex med den man skulle forestille sig at elske. For ham er at hvis jeg siger nej, så har jeg ingen kærlighed til ham. Han mener, at når man elsker en anden så har man lyst hver dag (hele tiden). Så jeg føler ikke, at jeg “må” sige nej. 
Jeg har virkelig prøvet at forklare ham, at sådan hænger det ikke sammen, men jeg har opgivet da jeg ikke kan trænge gennem til ham. Han bliver bare skuffet.

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det er bare svært, for han mener at jeg ikke elsker ham når jeg ikke har lyst. Han kan simpelthen ikke forstå at man kan sige nej til sex med den man skulle forestille sig at elske. For ham er at hvis jeg siger nej, så har jeg ingen kærlighed til ham. Han mener, at når man elsker en anden så har man lyst hver dag (hele tiden). Så jeg føler ikke, at jeg “må” sige nej. 
Jeg har virkelig prøvet at forklare ham, at sådan hænger det ikke sammen, men jeg har opgivet da jeg ikke kan trænge gennem til ham. Han bliver bare skuffet.

Min eks og jeg gik fra hinanden af den grund, han forstod heller ikke jeg ikke havde lyst hver dag. Og jeg ville ikke tvinges til sex eller høre på hvor dårlig en kæreste jeg var mit liv er for kort til sådan noget.

Nu har jeg heldigvis en dejlig kæreste som forstår og respektere mig. Nogengange har jeg næsten ikke lyst og andre gange er lysten stor. Nu er jeg gravid og der er min lyst stort set væk og han er forstående. 

Pas på dig selv

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Alt fra 2-3 gange til 5 gange. I starten var det flere gange dagligt, men sådan er det ikke mere. Jeg har større behov end min kæreste, men han får også noget medicin, som nedsætter lysten en del. Jeg kunne sagtens hver dag, og han max nogle gange om ugen, så vi finder et kompromis som passer os fint  

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

I normale periode. Altså når der ikke er total stres pga job osv. så hver dag med undtagelse i ugerne vi har vores børn hjemme (fra tidligere forhold). I perioder der er stres på. Så når lyst og overskud melder sig. 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Vi har ikke sex særlig tit. Måske en gang i måneden. Vi elsker altså også hinanden, men har ikke så meget energi i en travl hverdag + meget sjældent børnefri før sent om aftenen - hvor vi er trætte.

Jeg synes, det værste for vores sexliv har været, når der har været et pres på for at vi skulle have mere sex. Ikke så meget fra min mand, men måske mere fra mig selv - at man burde have mere lyst og overskud… og intet dræber min lyst til sex som følelsen af, at det er en pligt - endnu en ‘burde’ i en uendelig dag af pligter og ‘burde’ i en travl børnefamilie. Så lige nu øver jeg mig i ikke at føle, at jeg bør noget som helst i forhold til sex.

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Vi har sex når vi skal Vi er i fertilitetsbehandling og det sidste jeg tænker på er sex! Så det er kun når der er ægløsning

Vi har en datter på 1,5 år og der havde vi sex ca. 3 gang under graviditeten. Og så var vi i behandling kort tid efter igen. Min kæreste har fuld forståelse for at det er hårdt for krop og sind med al det behandling og medicin

Vi elsker hinanden og er glade og krammer og kysser, men sex fylder ikke for os lige nu. Jeg er ikke bekymret (det er min kæreste heller ikke), vi har resten af livet til at indhente det fortabte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.