Hvor mange sexpartnere har du haft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2023

Sprit25

SDD skriver:

Jeg har været sammen med min mand siden jeg var 14. 
Jeg har haft 6 sexpartnere, de 5 var før jeg mødte min mand

Hvor gammel var du, da du habde sex første gang? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2023

Kontrast

Anonym skriver:

58 stk og er lige fyldt 35.

Jeg har nydt mit liv og har en stor nysgerrighed omkring sex. Bestemt ikke noget jeg hverken fortryder eller er flov over.

Off topic og ja, det rager ikke mig, men jeg bliver glad for at læse, at du har haft mange sexpartnere, fordi du bare er glad for sex Jeg er heller ikke flov over mit tal, og synes ikke at man behøver at forklare uanset om det er et højt eller lavt tal. Vi er jo alle forskellige og har forskellige behov

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Kontrast skriver:

Off topic og ja, det rager ikke mig, men jeg bliver glad for at læse, at du har haft mange sexpartnere, fordi du bare er glad for sex Jeg er heller ikke flov over mit tal, og synes ikke at man behøver at forklare uanset om det er et højt eller lavt tal. Vi er jo alle forskellige og har forskellige behov

Jeg har altid haft nemt ved at tiltrække mænds opmærksomhed og interesse. Så så jeg en fyr, jeg fandt spændende, så gik jeg efter ham.

Det har aldrig resulteret i one night stands, men kortere eller længere perioder med bollevenner.

Anmeld Citér

26. marts 2023

TLO

Aner det ikke men mange ml 100-150.

Har nydt mine single perioder og taget for mig at retterne �� so many men so little time �� sex er skønt og livsbekræftende.

Har haft flere længerevarende forhold og er sammen med min mand på 12.år.

Jeg er 50

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg må indrømme jeg er flov over mine 100 +/-  men det bunder nok i grunden til det høje tal. 
havde det været fordi jeg bare nød livet og godt kunne lide sex havde jeg ikk været flov. Men her handlede det om at jeg havde det dårligt med mig selv og udnyttede mange fyrer for egen vindnings skyld. Har såret rigtig mange hankøn på min vej og det mange husker jeg hverken navn eller ansigt på. 

stødte faktisk på en fyr engang hvor han kunne fortælle i detaljer hvordan jeg boede. Viste sig st jeg havde været sammen med ham 2 gange tidligere og kan den dag idag stadig ikke huske det.

mange af dem jeg har haft har ikke engang været min type. Det var bare nemme ofte (i mangel af bedre ord). 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

6 stk og er 36 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Kontrast

Jeg må indrømme jeg er flov over mine 100 +/-  men det bunder nok i grunden til det høje tal. 
havde det været fordi jeg bare nød livet og godt kunne lide sex havde jeg ikk været flov. Men her handlede det om at jeg havde det dårligt med mig selv og udnyttede mange fyrer for egen vindnings skyld. Har såret rigtig mange hankøn på min vej og det mange husker jeg hverken navn eller ansigt på. 

stødte faktisk på en fyr engang hvor han kunne fortælle i detaljer hvordan jeg boede. Viste sig st jeg havde været sammen med ham 2 gange tidligere og kan den dag idag stadig ikke huske det.

mange af dem jeg har haft har ikke engang været min type. Det var bare nemme ofte (i mangel af bedre ord). 

Jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg har det omvendt, jeg har ladet mig udnytte af for mange mænd, fordi jeg savnede kærlighed og nærvær. Så gik jeg i seng med nærmest alle, der viste interesse, og når vi så havde været sammen mistede de interessen igen. Men jeg skammer mig nu ikke. Jeg havde en svær ungdom (til dels på grund af uopdaget skizofreni), så det blev bare sådan. 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg forstår godt, hvad du mener. Jeg har det omvendt, jeg har ladet mig udnytte af for mange mænd, fordi jeg savnede kærlighed og nærvær. Så gik jeg i seng med nærmest alle, der viste interesse, og når vi så havde været sammen mistede de interessen igen. Men jeg skammer mig nu ikke. Jeg havde en svær ungdom (til dels på grund af uopdaget skizofreni), så det blev bare sådan. 

Der er også mange af dem jeg har ladet mig udnytte af. Dem er jeg heller ikke flove over. Netop fordi mine intentioner ikke var dårlige i de tilfælde. Men resten. Jo… det er så noget jeg får hjælp til den dag idag fordi mit selvværd er så ødelagt blandt andet pga den dårlige samvittighed. 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Har kun været sammen med min mand. Er 35 og vi har været sammen siden vi var 17 år. 

Anmeld Citér

26. marts 2023

Anonym

Jeg har været sammen med 2. Den ene var en virkelig ubehagelig oplevelse som teenager, og jeg mistede lysten til sex i lang tid. Siden da har jeg kun været sammen med min mand.

Jeg er 34.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.