Hvor mange sexpartnere har du haft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2023

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er 39 år, været sammen med min mand i 13 år.

antal af sexpartnere før jeg mødte min mand er nok 50+.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sprit25 skriver:

Hvor gammel var du, da du habde sex første gang? 

Jeg var 13. Vi var kærester i en måneds tid. Efter det havde jeg to one night stands på en aften til et stort event. Var meget fuld. Det kunne jeg godt have undværet, men ærligt er det ikke noget jeg hverken skammer mig over eller tænker har ændret mig som person. Når det er sagt ønsker jeg ikke det for min egen datter. 
Efter det fik jeg en kæreste på 18 år, der var jeg 14. Vi var også kun sammen en kort tid. Igennem ham mødte jeg en anden, jeg så kortvarigt, og så min mand. Han var ivrigt 19 dengang. 

Så jeg nåede at se lidt forskelligt som ung. Startede med at gå i byen tidligt, havde meget ældre venner. Stoppede til gengæld med at gå i byen omkring de 16. Der boede vi sammen fast. 

Anmeld Citér

27. marts 2023

Anonym

1 og er 31

Anmeld Citér

28. marts 2023

javanea

For mange

Anmeld Citér

27. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Som udspring fra en anden tråd blev jeg da list nysgerrig efter hvor mange partnere folk har haft

Det er selvfølgelig tilladt at svare anonymt. Og hvis man skulle have lyst også at sætte sin alder til  

jeg vil gerne starte. Jeg er 37 og ligger 100 +/-partnere. Har ikke et præcis antal da jeg havde en rigtig dårlig periode i mit liv hvor jeg brugte sex for at føle noget rart fordi jeg havde det så dårligt med mig selv.

Jeg er 36, og jeg har haft 14 i alt, inkl. min nuværende kæreste☺️

Jeg kom ud af et langt forhold, og var single for første gang meget længe. Jeg havde brug for at gå på opdagelse i mig selv og andre mænd, og havde det sjovt imens. Det handlede ikke om bekræftelse, men om at prøve mig selv af og få noget diversitet og forskellig erfaring ind i mit sexliv.

Anmeld Citér

27. juni 2023

Anonym

3 og er 35 år

Anmeld Citér

28. juni 2023

Sprit25

javanea skriver:

For mange

Så længe du har haft dig selv med, så kan man ikke have for mange 

Anmeld Citér

2. juli 2023

Anonym

Tæller I også fuldesex med? Nogle af dem kan man jo dårlig nok huske

Anmeld Citér

4. juli 2023

Anonym

Ha, ha..

Det er vel alle?

Jeg er et sted mellem 100-200, uden helt at have styr på det.

Anmeld Citér

4. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Alle sexpartnere ja  

jeg har også mange jeg slet ikke kan huske. Lå forleden da jeg ikke kunne sove og prøvede at nævne alle. Mange af dem kan jeg ikke engang huske navnene på og der dukkede hele riden den hee “når ja der var også ham”

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.