Hvad ville I gøre og tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

LotteGabriella

En gift mand er no go.

Og så er den faktisk ikke længere.

Rent moralsk mener jeg, at vi har et ansvar overfor vores medmennesker og det betyder blandt andet at vi holder fingrene væk fra andres mænd.

Tænk på hvordan vi selv ville have det hvis vi havde været konen. Det kan få alvorlige konsekvenser for hende. Også fremover mht tillid til mænd osv. (Jeg mener VIRKELIG ikke man kan være det bekendt overfor konen)

Derudover er jeg enig med de andre. Jeg tror han er en player og du er hans toy. Desværre. For både dig og konen.

Desuden er sådan en mand en værre kujon. Slet ikke værd at samle på. Han kom ikke i mine bukser hvis jeg var dig.  Han lyver og bedrager dig og sin kone.

You can do better!!!!!  (skriver jeg mens jeg nynner "These shoes are made for walking)"...

Må indrømme at jeg aldrig selv ville give skylden til den single kvinde der havde været sammen med min mand...det er trods alt ham der har en kone at stå til ansvar over for IKKE hende

Nej jeg ville aldrig selv indlede noget med en gift mand, dog ikke pga. konen, men pga. mig selv....ville aldrig finde mig i at være hans begging call og at det hele skulle foregå på hans primisser, når han kunne slippe væk hjemme fra mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Louise mortil4

RGN skriver:

En gift mand er no go.

Og så er den faktisk ikke længere.

Rent moralsk mener jeg, at vi har et ansvar overfor vores medmennesker og det betyder blandt andet at vi holder fingrene væk fra andres mænd.

Tænk på hvordan vi selv ville have det hvis vi havde været konen. Det kan få alvorlige konsekvenser for hende. Også fremover mht tillid til mænd osv. (Jeg mener VIRKELIG ikke man kan være det bekendt overfor konen)

Derudover er jeg enig med de andre. Jeg tror han er en player og du er hans toy. Desværre. For både dig og konen.

Desuden er sådan en mand en værre kujon. Slet ikke værd at samle på. Han kom ikke i mine bukser hvis jeg var dig.  Han lyver og bedrager dig og sin kone.

You can do better!!!!!  (skriver jeg mens jeg nynner "These shoes are made for walking)"...

helt enig,  især i at en gift mand/kone eller bare en andens kæreste er absolut no go lige meget hva

Anmeld

1. november 2009

katti24

Fint han virkelig er gået fra konen men prøv at tænk på at hvis han kunne være den kvinde utro med dig. Den kvinde han giftede sig med og fik børn med, hvorfor skulle han så ikke gøre det samme mod dig lige pludselig...

Anmeld

1. november 2009

guggle

Jeg synes det er totalt forkert at have et forhold til en gift mand. Stakkels kone siger jeg bare..

Det kan være hårdt at være forældre og at få det hele til at køre på skinner med job, hus, børn, kærlighedslivet osv... Det er et hårdt arbejde som går op og ned. Og ned ad en bakke hvor han åbenbart har mødt dig, synes jeg du burde have holdt dig langt væk. Havde han fravalgt konen/familielivet og dernest fundet sammen med dig, så var det noget andet. Men her er han jo bare hoppet over hvor græsset synes lidt grønnere. Kan endda være at han fortryder.

Stakkels kone og stakkels børn!!!!!

Anmeld

1. november 2009

qp

LotteGabriella skriver:

Må indrømme at jeg aldrig selv ville give skylden til den single kvinde der havde været sammen med min mand...det er trods alt ham der har en kone at stå til ansvar over for IKKE hende

Anmeld

1. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg mener man til enhver tid skal stå til ansvar for sine handlinger. Også dem hvor man stjæler en anden kvindes mand. Der skal to til en udåd, og det kræver både manden og den anden kvinde.

Så ved man at han er optaget er man ligeså forkert på den. Man må ikke ligge ansvaret fra sig og 100 % over på manden.

Så må man sige at den dag han bliver single er man klar på en date, men indtil da må han betragtes som værende uden for rækkevidde.

Knus en man godt kan lade være sammen med en lækker gift mand uden at være urolig.

Anmeld

1. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN
katti24 skriver:

Fint han virkelig er gået fra konen men prøv at tænk på at hvis han kunne være den kvinde utro med dig. Den kvinde han giftede sig med og fik børn med, hvorfor skulle han så ikke gøre det samme mod dig lige pludselig...

Ja, jeg ville også være urolig.

Men håber I gør det rigtige og at I alle tre vil få det bedre med den løsning der nu kommer.

Anmeld

2. november 2009

BubbieBear

LotteGabriella skriver:

jeg er enig med dig

Tror ALDRIG at han har tænkt sig at forlade sin kone....har ikke selv prøvet noget lignende, men har en del veninder der har prøvet det samme og det endte altid med at hun blev droppet og han blev hos konen 

Ja det er typisk sådan noget ikke?

Ham jeg kendte blev hos konen fordi de havde børn sammen (mænds nosser bliver åbenbart mindre af den grund. haha)

Og jeg må da indrømme at konen er det sidste man tænker på når de følelser man har for manden kører på højtryk

Anmeld

2. november 2009

BubbieBear

Anonym skriver:

Jeg takker for alle jeres svar.

Jeg mødte ham for lidt over et år siden, vi var sammen et par gange og har udviklet det her fantastske venskabe efterfølgende. Jeg sagde nemlig til ham jeg ikke ville mere før han var alene. Jeg kunne have gjort som de fleste af jer mener jeg skulle, men det gjorde jeg ikke. Der er noget mellem ham og mig, noget specielt.

Om 14 dage flytter han væk fra deres hus indtil hun har fundet et sted, så overtager han deres hus. Så ja, nogle gange er de åbenbart ikke bare nogle røvhuller, men virkelig kærlighed. Men nu må vi se hvad der sker.

Tak for jeres svar og alt kan jo sagtens nå at blive noget rod endnu, men han går fra hende fordi han vil det og ikke pga mig.

A

Tror ikke jeg ville kunne stole på at han virkelig er gået fra konen.

Jeg så seperationspapirerne dengang, og det næste man så hører er at de ville til at gå i parterapi - for at få det til at fungere (nok pga. børnene)

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

BubbieBear skriver:

Tror ikke jeg ville kunne stole på at han virkelig er gået fra konen.

Jeg så seperationspapirerne dengang, og det næste man så hører er at de ville til at gå i parterapi - for at få det til at fungere (nok pga. børnene)

Det ved jeg han er og tvivler slet ikke på det han siger.Har selv siddet på hans arbejde og set det sommerhus han flytter ud i.

Han er bestemt ikke et knald men en hjerne og et helt menneske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.