Hvad ville I gøre og tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.768 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Anonym trådstarter

Hvis I mødte en dejlig mand, men han var sammen med en og havde børn. Han fortæller forholdet ikke går godt og vil gerne være sammen med dig, altså sex, nus og alt det. Men han siger han vil gøre det slut med konen når det rigtige tidspunkt kommer.

Hvad ville I gøre? Har I prøvet noget der bare lignede og hvad endte det op med?

Jeg står og stod i det og træt et valg, men ville gerne høre hvad I tænker, alle Jer kloge.

Er anonym da der er for mange der læser med.

/ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

BubbieBear

Ja jeg har prøvet noget ligende. Forelskede mig i en gift mand (men vidste ikke at han var gift før et par uger efter jeg havde mødt ham)

Det kørte meget on/off - afhængig af hvor mange problemer han havde med konen. De blev godt nok separeret på et tidspunkt, men han droppede mig over sms (FJOLS!)
Uanset hvor meget guld og grønne skove han lovede, så endte jeg alligevel med at blive såret gang på gang.

Når du skriver at han vil gå fra hende når tidspunktet er rigtigt, så tænker jeg så bare: Hvornår er det rigtige tidspunkt?
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg bare han ville holde dig hen..

Og hvis det så endelig blev jer i sidste ende (hvis han nu blev skilt) Ville du så kunne stole på ham?

Anmeld

1. november 2009

4xGreve

BubbieBear skriver:

Ja jeg har prøvet noget ligende. Forelskede mig i en gift mand (men vidste ikke at han var gift før et par uger efter jeg havde mødt ham)

Det kørte meget on/off - afhængig af hvor mange problemer han havde med konen. De blev godt nok separeret på et tidspunkt, men han droppede mig over sms (FJOLS!)
Uanset hvor meget guld og grønne skove han lovede, så endte jeg alligevel med at blive såret gang på gang.

Når du skriver at han vil gå fra hende når tidspunktet er rigtigt, så tænker jeg så bare: Hvornår er det rigtige tidspunkt?

Og hvis det så endelig blev jer i sidste ende (hvis han nu blev skilt) Ville du så kunne stole på ham?

så enig, det er så godt skrevet

Anmeld

1. november 2009

qp

Jeg ville nok ikke lægge så meget i forholdet andet end sex - for det er jo nok det han er mest interesseret i, ellers ville han jo ikke have konen til alt det andet.

/qp

Anmeld

1. november 2009

JustAnotherName

Det rigtige tidspunkt ??? ......Nåååååh DET tidspunkt, ja okay 

Nej jeg ved ikke..... Alle er forskellige.
Men hvis det var MIG, så ville jeg holde mig væk. Det er for kompliceret!
Een ting var hvis han allerede var single og gået fra moren til børnene, men nej-nej, det skal man lige vente på det rette tidspunkt til !?!
.....Alt imens han kæler udenom

Anmeld

1. november 2009

katti24

Hold dig langt langt væk fra ham.

Har ikke selv været i situationen men nogle af mine veninder har, hvor fyren os har lovet dem, at de vil gå fra konen/kæresten, men det gør de bare ALDRIG.

Hvis du virkelig er vild med ham så sig til dig han kan kontakte dig EFTER han har forladt konen og du kan se han virkelig mener det og det er dig han vil ha. Tror bare ikke du skal håbe på for meget

Anmeld

1. november 2009

Unalisa

jeg har ikke stået i den situation, men havde jeg det ville jeg holder mig fra ham.

jeg tror ikke jeg vil kunne stole på ham.

Anmeld

1. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

En gift mand er no go.

Og så er den faktisk ikke længere.

Rent moralsk mener jeg, at vi har et ansvar overfor vores medmennesker og det betyder blandt andet at vi holder fingrene væk fra andres mænd.

Tænk på hvordan vi selv ville have det hvis vi havde været konen. Det kan få alvorlige konsekvenser for hende. Også fremover mht tillid til mænd osv. (Jeg mener VIRKELIG ikke man kan være det bekendt overfor konen)

Derudover er jeg enig med de andre. Jeg tror han er en player og du er hans toy. Desværre. For både dig og konen.

Desuden er sådan en mand en værre kujon. Slet ikke værd at samle på. Han kom ikke i mine bukser hvis jeg var dig.  Han lyver og bedrager dig og sin kone.

You can do better!!!!!  (skriver jeg mens jeg nynner "These shoes are made for walking)"...

Anmeld

1. november 2009

LotteGabriella

BubbieBear skriver:

jeg er enig med dig

Tror ALDRIG at han har tænkt sig at forlade sin kone....har ikke selv prøvet noget lignende, men har en del veninder der har prøvet det samme og det endte altid med at hun blev droppet og han blev hos konen 

Anmeld

1. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg takker for alle jeres svar.

Jeg mødte ham for lidt over et år siden, vi var sammen et par gange og har udviklet det her fantastske venskabe efterfølgende. Jeg sagde nemlig til ham jeg ikke ville mere før han var alene. Jeg kunne have gjort som de fleste af jer mener jeg skulle, men det gjorde jeg ikke. Der er noget mellem ham og mig, noget specielt.

Om 14 dage flytter han væk fra deres hus indtil hun har fundet et sted, så overtager han deres hus. Så ja, nogle gange er de åbenbart ikke bare nogle røvhuller, men virkelig kærlighed. Men nu må vi se hvad der sker.

Tak for jeres svar og alt kan jo sagtens nå at blive noget rod endnu, men han går fra hende fordi han vil det og ikke pga mig.

A

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.