AnoMor skriver:
Påstod sådan set heller ikk noget. Læs hvad jeg skriver. Jeg spørger om ikk han får navnet der. Jeg siger ikke at han gør. Senere hen i tråden siger jeg så stort set det samme som du sidder og skriver til mig nu.
hvorfor læser folk ikk hvad der står herinde ? 
Jeg havde egentlig bestemt mig for ikke at skrive mere, men nu synes jeg altså, du strammer den. Det er muligt, du læser din egen kommentar på en anden måde, end den rent faktisk er formuleret, men det er useriøst og ret strengt, at du overfalder andre for at læse den, som den står.
“Så får han jo navnet der ?” er ikke et spørgsmål, selv om du afslutter med spørgsmålstegn. Det er en konstatering, og dit “jo” understreger, at “sådan er det jo”.
Du fortsætter med ”ligesom når en baby døbes og det koster jo ikke noget.” - det er heller ikke et spørgsmål, men en konstatering.
Når jeg så skriver, at ingen får deres navn ved dåben - sådan som du hævder, at babyer gør - bliver du vred - men da en anden skriver det samme, takker du for en oplysning, du kan bruge til noget …
Nu fortsætter du med at beklage dig, fordi en anden ikke kan læse dine tanker, men forholder sig til det, du faktuelt skriver.
Måske skulle du lige trække vejret og gå tilbage og læse, hvad du reelt har skrevet OG hvad andre reelt svarer, før du går til angreb. Der er ingen, der har skrevet noget for at genere dig. Be kind.
Anmeld
Citér