Hvad gør en mand attraktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tusinde tak, for de gode svar.

Glæder mig, at særligt intelligens vægtes højt

Nu er det en fordom, men er det ikke også fordi, I tænker langsigtet? Og ikke kortsigtet? 

For det ydre må da være det, der i første omgang tiltrækker. Det synes jeg da, jeg kan læse mig frem til i diverse undersøgelser og fora.

Personligt vægter jeg udseende højt, når jeg kigger efter en partner - for det er det, der tiltrækker i første omgang. Men belært af erfaring, så ved jeg da godt, at det er sekundært på den længere bane.

Dér er det bl.a. intelligens, omsorg, humor, ambitionsniveau, mindset, mm der uden tvivl tiltrækker mest.

Jeg har aldrig oplevet, at jeg har følt mig tiltrukket af nogen pga. udseendet, men jeg har heller aldrig oplevet at se en mand og blive tiltrukket på stedet. Det kræver for mig altid en eller anden form for interaktion, før jeg kan opleve en tiltrækning. Derfor fungerer Tinder og andre “hurtige” datingapps/-sider bare ikke for mig ����‍♀️

Jeg tiltrækkes rigtig meget af mænd, der har en interesse, som de brænder for og har stor viden om. Hvad det er, er sekundært, men det, at de går op i noget og er villige til at dygtiggøre sig, er vigtigt. Derudover er deres evne til at yde omsorg for andre  (er i et omsorgsfag selv), humor og lyst/evne til problemløsning og til at vise kærlighed - også når der er andre tilstede helt sikkert egenskaber jeg tiltrækkes meget af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2023

Sprit25

Anonym skriver:

Det jo en individuel sag hvad man synes en rigtig mand er.

Jeg spørger også af nysgerrighed 

For mig er en rigtigt mand feminist, videbegærlig, ambitiøs og har en forkærlighed for Taylor Swift��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.