Hvad gør en mand attraktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.922 visninger
21 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2023

Anonym trådstarter

Ja, jeg er nysgerrig; Hvad gør en mand attraktiv?

Er det smilet, øjnene, humor, fysikken, hans økonomiske fundament, tøjstilen, hygiejnen, hvordan han er overfor andre?

Hvad synes DU, der gør en mand attraktiv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg er nysgerrig; Hvad gør en mand attraktiv?

Er det smilet, øjnene, humor, fysikken, hans økonomiske fundament, tøjstilen, hygiejnen, hvordan han er overfor andre?

Hvad synes DU, der gør en mand attraktiv?

Helt klart hvordan kan bærer sig selv. Humoren, hygiejne og at han ved hvad han vil med sit liv. At han har et fast og stabilt job og at han er en rigtig mand, som kan få mig til at komme ind i min feminine energi. Intet værre for mig end en mand, som ikke er en mand.

Anmeld Citér

9. marts 2023

Anonym

For mig: Intelligens, selvironi, glæde ved litteratur, rejser

Anmeld Citér

9. marts 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

For mig skal en mand være intelligent og have humor. Han må da gerne se pæn ud, men hvis de to første ting ikke er der, er han ikke noget for mig. 

Anmeld Citér

9. marts 2023

Anonym

Intelligens

Udseende

Omsorgsgen

Humor og især selvironi

En uddannelse (viser at man har prioriteret at læse fordi det gavner på sigt, at han interesserer sig for noget, at han er ansvarlig og bærer noget viden og formår at lære. Går for mig lidt tilbage til intelligens, hvilket jeg vægter højt )

Nysgerrig på verden og gerne med en berejst baggrund eller ønske om at se verden

Anmeld Citér

10. marts 2023

Sprit25

Anonym skriver:

Helt klart hvordan kan bærer sig selv. Humoren, hygiejne og at han ved hvad han vil med sit liv. At han har et fast og stabilt job og at han er en rigtig mand, som kan få mig til at komme ind i min feminine energi. Intet værre for mig end en mand, som ikke er en mand.

Hvad er en rigtig mand så? 

Anmeld Citér

10. marts 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg tænder på mænd som er intellektuelle… og som har politiske og menneskelige værdier der flugter mine. Jeg kunne ikke være i et langt parforhold med én der havde et fundamentalt andet menneskesyn end jeg. Så tænder jeg på mænds omsorg for andre og deres måde at behandle deres medmennesker på. Og på at de har drivkraft og gerne “vil noget” med deres tilværelse (og ikke kun i form af job/uddannelse, men mere ift. at leve et meningsfuldt liv generelt).

Udseendet kommet lidt længere nede på listen…. og arbejde/økonomi længere nede igen… men er jo som regel noget der følger naturligt med når ovenstående er på plads… 

Anmeld Citér

10. marts 2023

Anonym

Jeg tiltrækkes utrolig meget af intelligens.

Hvilket også var skyld i jeg faldt pladask for en fyr fra mit studie, da jeg startede uddannelse igen. Han var udseendemæssigt meget langt fra, hvad jeg normalt blev tiltrukket af, men hans hjerne og den ro han udstrålede, tiltrak mig voldsomt.

Han er en lidt speciel type og bestemt ikke typen for enhver. F.eks kan han ikke aflæse subtile hentydninger via kropssprog eller lignende. Det kræver at man er ret direkte. Men for pokker hvor er han bare skøn, kærlig, intelligent, omsorgsfuld, stabil og fantastisk. Behøver jeg sige, at manden også faldt for mig?

Anmeld Citér

10. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hans menneskelige værdier 

intelligens 

humor

Udstråling. Der må gerne være et glimt og noget dybde i hans øjne - ikke være bange for dyb øjenkontakt. et varmt og åbnet kropssprog - selvtillid uden at være arrogant. 

min kæreste er ikke lækker på den måde jeg helt objektivt ville sige var lækker. Men hans måde at være på, hans øjne når vi kigger på hinanden og de ord der kommer fra hans mund. Jeg smelter fuldstændig og jeg synes han er uimodståelig tiltrækkende

det har absolut intet at gøre med fysisk fremtoning i form af muskler, eller en fed pengepung. Selvom jeg ved at mange mænd tror det er dét kvinder tænder på. 

Anmeld Citér

10. marts 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Kemi! Intet andet. Kemien er for mig altafgørende for om jeg finder en mand attraktiv og tiltrækkende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.