Hvad gør en mand attraktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2023

Kontrast

Jeg kan godt lide positive mænd, altså mænd, der ser lyst på tilværelsen og taler pænt om andre mennesker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2023

1518

Humor, empati, intelligens, et glimt i øjet og at vores kemi matcher.

Jeg tiltrækkes mere af personlighed end jeg gør af udseende. Dermed ikke sagt, at jeg ikke finder flotte mænd tiltrækkende, men det betyder meget mere for mig, at de har noget mellem ørerne og en skøn personlighed.

Anmeld Citér

10. marts 2023

Anonym trådstarter

Tusinde tak, for de gode svar.

Glæder mig, at særligt intelligens vægtes højt

Nu er det en fordom, men er det ikke også fordi, I tænker langsigtet? Og ikke kortsigtet? 

For det ydre må da være det, der i første omgang tiltrækker. Det synes jeg da, jeg kan læse mig frem til i diverse undersøgelser og fora.

Personligt vægter jeg udseende højt, når jeg kigger efter en partner - for det er det, der tiltrækker i første omgang. Men belært af erfaring, så ved jeg da godt, at det er sekundært på den længere bane.

Dér er det bl.a. intelligens, omsorg, humor, ambitionsniveau, mindset, mm der uden tvivl tiltrækker mest.

Anmeld Citér

10. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Nu er det en fordom, men er det ikke også fordi, I tænker langsigtet? Og ikke kortsigtet? 

For det ydre må da være det, der i første omgang tiltrækker. Det synes jeg da, jeg kan læse mig frem til i diverse undersøgelser og fora.

Personligt vægter jeg udseende højt, når jeg kigger efter en partner - for det er det, der tiltrækker i første omgang. Men belært af erfaring, så ved jeg da godt, at det er sekundært på den længere bane.

Dér er det bl.a. intelligens, omsorg, humor, ambitionsniveau, mindset, mm der uden tvivl tiltrækker mest.

Både ja og nej. 
hvis du med udseende mener flot krop, de klassiske “smukke” træk med markeret kæbe osv osv, så nej.

men rare øjne og et sødt smil.(udstråling)  Og at han ser helt almindelig velplejet ud. - det ville være nok til at jeg også lige tjekkede profilteksten på tinder  

og hvis den så viser noget intelligens og humor - så swiper jeg også ja tak men hvis der intet står, eller jeg synes det er en tam omgang/eller bare ikke siger mig noget  - så er hans søde øjne på profilbilledet ikke nok. 

så nej. Udseende vil aldrig alene fange min interesse. Heller ikke på den korte bane. 

Anmeld Citér

10. marts 2023

Anonym

Udseende ser jeg altid som det første, det skal bare være der! MEN det kan være 1 sekund, som afgør for mig, om han er noget. Hvis han så ikke har intelligens, humor/selvironi, omsorgsgen, uddannelse osv som jeg også nævner, så er han ikke noget for mig. 

Penge betyder INTET for mig, men en gæld derimod er ikke så attraktiv

Anmeld Citér

11. marts 2023

B&J

Anonym skriver:

For mig betyder omsorg, kærlig, humor, smil, grin, god sex, charme det er en god pakke 

Anmeld Citér

11. marts 2023

Anonym

Hvad er en rigtig mand så? 

Det jo en individuel sag hvad man synes en rigtig mand er.

Anmeld Citér

11. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Selvfølgelig er udseendet der man først lægger mærke til. Ved mig er det dog mere udstrålingen, end de fysiske træk. Jeg har datet alt fra professionelle modeller, til lave, skaldede og kraftige mænd. Fælles for dem har været en kæmpe udstråling.

De fleste jeg har datet, har også haft en velvoksen bankbog, men jeg er fuldstændig ligeglad med hvorvidt de har 5kr eller 50 millioner.  Der er åbenbart bare noget ved de typer mænd der tiltrækker mig og som gør de tiltrækkes af mig.

Jeg troede jeg skulle ende op med en max. 175 cm høj, mørkhåret, kortklippet, solbrun, brune øjne, veltrænet, ældre mand. Jeg er endt ud med en 2 meter høj, langhåret, ranglet fyr med blond hår og blå øjne og oveni det, så er han 11,5 år yngre end mig.

Anmeld Citér

11. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Selvfølgelig er udseendet der man først lægger mærke til. Ved mig er det dog mere udstrålingen, end de fysiske træk. Jeg har datet alt fra professionelle modeller, til lave, skaldede og kraftige mænd. Fælles for dem har været en kæmpe udstråling.

De fleste jeg har datet, har også haft en velvoksen bankbog, men jeg er fuldstændig ligeglad med hvorvidt de har 5kr eller 50 millioner.  Der er åbenbart bare noget ved de typer mænd der tiltrækker mig og som gør de tiltrækkes af mig.

Jeg troede jeg skulle ende op med en max. 175 cm høj, mørkhåret, kortklippet, solbrun, brune øjne, veltrænet, ældre mand. Jeg er endt ud med en 2 meter høj, langhåret, ranglet fyr med blond hår og blå øjne og oveni det, så er han 11,5 år yngre end mig.

Det er så rigtigt sagt - det er udstrålingen og ikke de fysiske træk, der tiltrækker til at starte med. 

Anmeld Citér

11. marts 2023

Hanspige

Jeg kan ikke svare på hvad der generelt gør en mand attraktiv. Jeg kan tænde mentalt eller fysisk på mange typer mænd. Jeg kan fantasere om en type mand til en hed omgang og en anden som partner

Min kæreste er attraktiv fordi han er ham, han er  høj, maskulin, fiks på fingrene, pisse irriterende, udfordre mig, er drøn god i sengen, dominerende, pragmatisk, beskyttende og en hel masse andre ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.