Har set mit HCG tal på sundhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2023

Darling

Jeg tror det er uge 11 som i næste uge for hvorfor skulle de vente så mange uger med af scanne dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Maricella skriver:

Tænker de ringer hvis der er galt. Med de tal der tror jeg på at du er gravid. Havde selv blødning og smerter i tidlig graviditet og nogenlunde sammenlignelige tal. Det er vist kun indtil 6 eller 7000 at det SKAL fordobles. Jeg selv ved skide grønne grise  men jeg var gravid (og har nu en dejlig bebs) (har i øvrigt blødt meget i to ud af tre graviditeter uden at niste af den grund)

Ringfor afklaring omkring scanning. Men mon ikke det er kalenderuge 11 de mener? Ellers ville de vel skrive ga eller 11+?

Tak for din historie. Troede serøst ikke at det overhovedet kan være muligt at bløde og have smerter og stadig have en levedygtig graviditet.

havde de fundet ved dig hvad blødning og smerterne skyldes? Og hvor langt er du henne nu? Dejligt at det endte godt for dig.

Og ja må heller ringe dem op.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg tror det er uge 11 som i næste uge for hvorfor skulle de vente så mange uger med af scanne dig

Det også rigtigt. Men så tænker jeg hvorfor har de ikke bare så sendt en tid til scaning allerede nu. Men kan godt være jeg bliver nød til at give dem et kald.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Tak for din historie. Troede serøst ikke at det overhovedet kan være muligt at bløde og have smerter og stadig have en levedygtig graviditet.

havde de fundet ved dig hvad blødning og smerterne skyldes? Og hvor langt er du henne nu? Dejligt at det endte godt for dig.

Og ja må heller ringe dem op.

Første graviditet kunne de ikke sige hvorfor jeg blødte (havde to større blødninger, ingen smerter)

3. Graviditet blødte jeg sådan mild menstruationsagtigt. Så blev det lidt brunt og så havde jeg ondt i et par dage fik både blodprøver og scanning fordi jeg blødte lidt igen (plet) og alt var fint Så fik jeg en ny virkelig stor blødning (føltes som om jeg tissede i bukserne og måtte skifte næsten 3 bind på en time) der blev jeg så scannet og de kunne se der var en blodansamling under fostersækken (og der var hjerteblink) men den havde ikke været der ved første scanning

Jeg er ikke længere gravid, men alle tre graviditeter har ført til dejlige børn. Kun nr 2 blødte jeg ikke ved

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Første graviditet kunne de ikke sige hvorfor jeg blødte (havde to større blødninger, ingen smerter)

3. Graviditet blødte jeg sådan mild menstruationsagtigt. Så blev det lidt brunt og så havde jeg ondt i et par dage fik både blodprøver og scanning fordi jeg blødte lidt igen (plet) og alt var fint Så fik jeg en ny virkelig stor blødning (føltes som om jeg tissede i bukserne og måtte skifte næsten 3 bind på en time) der blev jeg så scannet og de kunne se der var en blodansamling under fostersækken (og der var hjerteblink) men den havde ikke været der ved første scanning

Jeg er ikke længere gravid, men alle tre graviditeter har ført til dejlige børn. Kun nr 2 blødte jeg ikke ved

Okay tak fordi du delte det med mig.

jeg begyndte at have smerter og bløde i lørdags, og var igennem gynækologs undersøgelse og scannet hvor de sagde at det lignet som at der ha været noget. Da hun var færdig med at scanne sagde hun at det kan gå 3 veje. Den ene at det er en spontant abort og nr 2 kunne være at det er graviditet udenfor livmoderen og nr 3 at det er en meget tidlig graviditet. 
og din trejde graviditet kan godt minde om min nu. I lørdags blødte jeg og havde smerter og havde mild 
menstruationsagtigt Blødning og dagen efter havde jeg menssmerter i lænd og lidt maven og meget meget lidt gammel blod. Mandag var menssmerter så småt ved at forsvinde. Og igår og idag er der hverken smerter eller blod. Heller ikke gammel blod.

altså jeg ved ikke men kan man godt bede sin egen læge om at tag 1 mere  blodprøve  Hvor de måler HCG i min krop uden sygehuset har bedt om det? Altså hvor jeg selv Beder om dem. Mens jeg venter til at blive kaldt ind til ny scaning? Har du prøvet at bede om det?

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
JRC skriver:

Hvorfor ringer du ikke bare til dem? Så kan du få afklaring på flere af dine spørgsmål. 

De har lige sendt mig en tid. Til D. 13 marts så det meget tæt på end jeg troede pyha.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Jeg har lige fået en tid til D. 13 marts så skal jeg ikke gå resten af dagen og tænke. men undderligt at det gå under kvindesygdom. Når men ligemeget nu har jeg en uoverskuelig tid som jeg kan forholde mig til.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Love Angel skriver:

Jeg har lige fået en tid til D. 13 marts så skal jeg ikke gå resten af dagen og tænke. men undderligt at det gå under kvindesygdom. Når men ligemeget nu har jeg en uoverskuelig tid som jeg kan forholde mig til.

Det hedder afdelingen for gynækologi. Det er der man bliver henvist til indtil man er langt nok henne til at de vil se én på fødegangen, ofte først efter misdannelsesscanning.

Dejligt at du har fået en tid i næste uge. Hvor langt regner du med at være henne? Hvis det var mig, havde jeg helt sikkert købt en privat scanning så jeg med det samme kunne se om der var noget, hvis du altså var langt nok henne til at der burde være noget at se. 

Har du blødt siden weekenden? Tænker at det er en fin stigning, så vil absolut ikke dømme noget ude. Man kan jo godt have en del murren i starten uden at det betyder der er noget galt

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Lillehjerte skriver:

Det hedder afdelingen for gynækologi. Det er der man bliver henvist til indtil man er langt nok henne til at de vil se én på fødegangen, ofte først efter misdannelsesscanning.

Dejligt at du har fået en tid i næste uge. Hvor langt regner du med at være henne? Hvis det var mig, havde jeg helt sikkert købt en privat scanning så jeg med det samme kunne se om der var noget, hvis du altså var langt nok henne til at der burde være noget at se. 

Har du blødt siden weekenden? Tænker at det er en fin stigning, så vil absolut ikke dømme noget ude. Man kan jo godt have en del murren i starten uden at det betyder der er noget galt

I lørdags blødte jeg mildt menstruationsagtig og havde mange smerter. Men nej har ikke blødt frisk blod siden kun den ene dag som var lørdag. Og har hverken blødt frisk eller gammelt blod og heller ej smerter, hverken igår eller idag. 
og okay tak for viden så ved jeg det at det er det det hedder når man tar til gynækolog afdeling. 
og føler ikke det giver mening at få en scaning før den her allerede på mandag, når jeg fik en scaning i lørdags. Hvor gynækologen hun scannet mig gennem skeden. Og efter mit hovede er jeg 7 uger på  mandag. Men efter gynækologen er jeg 6+6 på mandag.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella
Love Angel skriver:

Okay tak fordi du delte det med mig.

jeg begyndte at have smerter og bløde i lørdags, og var igennem gynækologs undersøgelse og scannet hvor de sagde at det lignet som at der ha været noget. Da hun var færdig med at scanne sagde hun at det kan gå 3 veje. Den ene at det er en spontant abort og nr 2 kunne være at det er graviditet udenfor livmoderen og nr 3 at det er en meget tidlig graviditet. 
og din trejde graviditet kan godt minde om min nu. I lørdags blødte jeg og havde smerter og havde mild 
menstruationsagtigt Blødning og dagen efter havde jeg menssmerter i lænd og lidt maven og meget meget lidt gammel blod. Mandag var menssmerter så småt ved at forsvinde. Og igår og idag er der hverken smerter eller blod. Heller ikke gammel blod.

altså jeg ved ikke men kan man godt bede sin egen læge om at tag 1 mere  blodprøve  Hvor de måler HCG i min krop uden sygehuset har bedt om det? Altså hvor jeg selv Beder om dem. Mens jeg venter til at blive kaldt ind til ny scaning? Har du prøvet at bede om det?

Det var min egen læge der tilbød mig blodprøver. Sygehuset havde bare konstateret at det så fint ud, fordi der var fosteranlæg og hjerteblink. Den scanning hvor de kunne se blodansamlingen var en privat jeg købte fordi jeg ikke havde ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.