Har set mit HCG tal på sundhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Darling skriver:

Kan du ikke betale for en tidlig scanning, det er du langt nok henne til. Det giver i hvert fald besked.

Da jeg var 6+ uger henne og mit hcg ikke steg som det skulle der var graviditeten desværre gået til grunde, men den steg kun med 600 og slet ikke så meget som din. Jeg krydser fingre og håber

Det jeg virkelig ked af at høre. Det er så hårdt at så i sådan noget.

og i lørdages da jeg blødte og havde smerter bliv jeg sendt til en gynækolog og hun scannet mig gennem skeden. Men hverken gynækologen og den læge der også var der de sagde at de kunne ikke se noget men det ligner som om noget har været  der, de nævnte også om det kan være tidlig graviditet

Altså jeg aner ærligtalt intet nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2023

Darling

Love Angel skriver:

Det jeg virkelig ked af at høre. Det er så hårdt at så i sådan noget.

og i lørdages da jeg blødte og havde smerter bliv jeg sendt til en gynækolog og hun scannet mig gennem skeden. Men hverken gynækologen og den læge der også var der de sagde at de kunne ikke se noget men det ligner som om noget har været  der, de nævnte også om det kan være tidlig graviditet

Altså jeg aner ærligtalt intet nu.

Øv for en tur, jeg er så ked af at du går igennem det

Anmeld Citér

7. marts 2023

BG17

Profilbillede for BG17
Love Angel skriver:

Ja som overskriften siger, så har jeg set mit HCG på sundhed.dk og de ser således ud. 

første blodprøve I lørdags var på 8417

andet prøve i går var på 13993

Ved godt i ikke kan hjælpe mig men. det jo ikke helt fordoblet. vil det sige at jeg har en graviditet udenfor livmoderen eller hvad?

Hcg skal ikke fordobles hver anden dag, når værdierne er så høje. 

Hcg under 1200 er fordoblingstiden 48-72 timer. 

Hcg på 1200-6000 er fordoblingstiden 72-96 timer. 

Hcg over 6000 er fordoblingstiden over 96 timer. 

Dit hcg har en flot stigning på de to dage i forhold til, hvor højt det er. Det er jo selvfølgelig ingen garanti for, hvilken vej graviditeten går, men jeg ville være optimistisk, hvis det var mine blodprøver. 

Jeg krydser fingre for, at din graviditet går som den skal

Anmeld Citér

7. marts 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Åh, jeg havde ikke lige læst resten af tråden. 

Jeg er ked af, at du ikke havde en god scanning i lørdags. Jeg krydser fingre for, at lægerne kan se noget på din næste scanning. 

Det er så hårdt at gå i uvisheden. 

Anmeld Citér

7. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Øv for en tur, jeg er så ked af at du går igennem det

Tak. Ja det jeg også det er mega hårdt fysisk og psykisk for en kvinde. Jeg er forvirret bange. Jeg kommer ikke til at sove næsten i nat. Jeg venter nok bare på at det bliver morgen. Gid hun havde ringet idag. Jeg føler irritation over at hun ikke har ringet idag.

Anmeld Citér

7. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
BG17 skriver:

Åh, jeg havde ikke lige læst resten af tråden. 

Jeg er ked af, at du ikke havde en god scanning i lørdags. Jeg krydser fingre for, at lægerne kan se noget på din næste scanning. 

Det er så hårdt at gå i uvisheden. 

Jeg har læst din besked som var ovenfor den her den her du har sendt med HCG. 
mig ja desværre blod og smerter og scaning samme dag hvor jeg få sådan en meldning så har man ikke rigtig håb mere. Nu tænker jeg ikke dejligt at blodprøver viser ok flot stigning. Nu tænker jeg og frygter at jeg er gravid udenfor livmoderen.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4

I stedet for at de ringer som de sagde, så skrev de et brev i Ebox. 
i brevet står der at mit graviditetshormon stiger og at det kan være en levedygtig graviditet. Også skriver de at jeg skal scannes af uge 11 igen. 
også føler jeg mig helt forvirret. Mener de uge 11 i MIN graviditet? Eller 11 uge i forhold til kalenderen?

ej altså come on jeg føler stadigvæk at jeg hænger lidt endnu. Og skal jeg serøst stadig føle det også samtidig ikke Ane hvad 11 betyder.

Anmeld Citér

8. marts 2023

JRC

Profilbillede for JRC
Love Angel skriver:

I stedet for at de ringer som de sagde, så skrev de et brev i Ebox. 
i brevet står der at mit graviditetshormon stiger og at det kan være en levedygtig graviditet. Også skriver de at jeg skal scannes af uge 11 igen. 
også føler jeg mig helt forvirret. Mener de uge 11 i MIN graviditet? Eller 11 uge i forhold til kalenderen?

ej altså come on jeg føler stadigvæk at jeg hænger lidt endnu. Og skal jeg serøst stadig føle det også samtidig ikke Ane hvad 11 betyder.

Hvorfor ringer du ikke bare til dem? Så kan du få afklaring på flere af dine spørgsmål. 

Anmeld Citér

8. marts 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Tænker de ringer hvis der er galt. Med de tal der tror jeg på at du er gravid. Havde selv blødning og smerter i tidlig graviditet og nogenlunde sammenlignelige tal. Det er vist kun indtil 6 eller 7000 at det SKAL fordobles. Jeg selv ved skide grønne grise  men jeg var gravid (og har nu en dejlig bebs) (har i øvrigt blødt meget i to ud af tre graviditeter uden at niste af den grund)

Ringfor afklaring omkring scanning. Men mon ikke det er kalenderuge 11 de mener? Ellers ville de vel skrive ga eller 11+?

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Mor til 4
JRC skriver:

Hvorfor ringer du ikke bare til dem? Så kan du få afklaring på flere af dine spørgsmål. 

Ja det bliver jeg nok nød til at ringe til dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.