Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Ja men jeg har jo haft smerter i lørdags. Og det har jeg aldrig prøvet i mine andre tidligere graviditeter. I min første graviditet blødte jeg i 2 dage uden smerter i ca uge 5 men det var hamløst blødning. Men den her gang har jeg haft smerter. 

Min trejde graviditet som har ikke været længe siden. Det er ikke mere end 5 et halv månede siden jeg sidst har været gravid med vores trejde barn. Men i uge 41+5 hvor jeg kom ind på hospitalet for at føde. Få vi at vide at vores lille dreng er død. 

Jo skal nok på mandag give et Update. Men bange for de ikke finder noget. Men allermest bange for at jeg er gravid udenfor livmoderen.

Åh sikke noget at gå igennem. Det lyder ganske forfærdeligt og jeg kan godt forstå den oplevelse sidder i dig og måske også gør dig ekstra nervøs nu. 
Jeg håber du kan give dig selv en masse egenomsorg i weekenden og at du får et positivt svar på mandag ♥️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Åh sikke noget at gå igennem. Det lyder ganske forfærdeligt og jeg kan godt forstå den oplevelse sidder i dig og måske også gør dig ekstra nervøs nu. 
Jeg håber du kan give dig selv en masse egenomsorg i weekenden og at du får et positivt svar på mandag ♥️

Tak for din med følelse

ja desværre ramte virkeligheden og livet mig meget hårdt den dag. 
tak ja jeg har ikke andet end venten indtil det bliver mandag. Tænker ikke på andet end den tid jeg har på mandag fra jeg vågner til jeg falder i søvn om aften. Og tæller timer og dage. 
jeg håber du kommer igennem det her hurtigst muligt, og kan lykkelig blive gravid igen hvor det vil gå godt. 
jeg giver Update på mandag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.