Love Angel skriver:
Men hvordan igennem en snak kan de sige at du er ved at aborter?
jeg har i lørdags blødt mildt og haft smerter og var inde og scannes ved gynækolog og da hun ikke rigtig kunne se noget og hun sagde at det ligner som der har været noget. Gav hun mig 3 muligheder hvad det kunne være. Den ene at jeg ved at aborter eller det andet at det uden for livmoderen og det trejde at det er en meget tidlig graviditet. Fik taget blodprøver lørdag og mandag og mit HCG viste sig at det stiger meget. Har så fået en tid til en ny scaning på mandag. Jeg har ikke blødt siden søndag og ej heller haft smerter siden søndag . Jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på, og føler bare at jeg hænger. Aner ikke hvad det her ender med.
Og synes ventetiden er så forfærdelig laaangt.
Jeg bløder meget kraftigt og har smerter, der minder om kraftige mens smerter. I dag er 4. dag jeg bløder og der er kommet “noget” ud.
I mine andre graviditeter har jeg på dette tidspunkt (uge 6) været indlagt med væskemangel pga opkast, men her har jeg ingen symptomer haft. Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en abort.
Jeg krydser fingre for dig og håber det bedste. Hvis det er en trøst synes jeg dit forløb lyder meget anderledes 
Anmeld
Citér