Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
21 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2023

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 5+6 og jeg er begyndt at bløde en anelse. Ikke meget, men sådan at papiret bliver lyserødt. 
Er der nogen der har prøvet det samme, hvor det alligevel er endt godt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er i dag 5+6 og jeg er begyndt at bløde en anelse. Ikke meget, men sådan at papiret bliver lyserødt. 
Er der nogen der har prøvet det samme, hvor det alligevel er endt godt?

Det er ganske normalt. Så længe det er så lidt har du ikk noget at bekymre dig om. 
jeg blødte selv helt friskt blod på samme tidspunkt og igen omkring uge 7. Og har en sund og rask dreng på snart 8 år

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er ganske normalt. Så længe det er så lidt har du ikk noget at bekymre dig om. 
jeg blødte selv helt friskt blod på samme tidspunkt og igen omkring uge 7. Og har en sund og rask dreng på snart 8 år

Tak! Jeg har sådan en mærkelig mavefornemmelse med denne graviditet. I mine to andre graviditeter var jeg virkelig dårlig, men denne gang har jeg endnu ingen symptomer, så jeg tænker hele tiden at den nok ikke rigtigt er der

Anmeld Citér

7. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Tak! Jeg har sådan en mærkelig mavefornemmelse med denne graviditet. I mine to andre graviditeter var jeg virkelig dårlig, men denne gang har jeg endnu ingen symptomer, så jeg tænker hele tiden at den nok ikke rigtigt er der

Du skal da bare være glad for at du ikke har nogen symptomer.  

Det er jo ikke graden af symptomer der afgør graviditeten

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Du skal da bare være glad for at du ikke har nogen symptomer.  

Det er jo ikke graden af symptomer der afgør graviditeten

Det kan man jo godt være glad for, samtidig med at man er bekymret;-)

Anmeld Citér

7. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Det kan man jo godt være glad for, samtidig med at man er bekymret;-)

Selvfølgelig. Det var nu også mest sagt for at prøve at få dig til at slippe bekymringerne.  

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Selvfølgelig. Det var nu også mest sagt for at prøve at få dig til at slippe bekymringerne.  

Tak

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Jeg har både gode og dårlige erferinger at du ingen symptomer har betyder nok ikke noget, de graviditer det er gået til grunde hos mig har jeg haft symptomer i og blødt. De graviditer som er blevet til noget har jeg ikke haft symptomer og blødt. Det er ligeså normalt ikke at have symptomer som det er at have symptomer

Anmeld Citér

8. marts 2023

Anonym trådstarter

Nå, jeg bløder en del nu, ligesom en alm menstruation. Så det var vist det

Anmeld Citér

8. marts 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Nå, jeg bløder en del nu, ligesom en alm menstruation. Så det var vist det

Hvis ikke du har smerter så tror jeg ikke du skal være så bekymret. Men uanset hvad skal du søge læge da de er nød til at scanne dig når nu du er gravid. 

jeg har blødt i min første graviditet da jeg også ca var 5 uger henne. Og blødte frisk blod i 2 dage. Og har fået en smuk og rask pige ud af det som er nu 8 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.