Vil i turde drikke alkohol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Okay. Så ville jeg også have drukket med god samvittighed

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2023

Kontrast

Jeg testede positiv med min søn i 4+1 og i 4+0 festede jeg med min veninde og drak 1,5 flaske vin, der skete ingenting. 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg testede positiv med min søn i 4+1 og i 4+0 festede jeg med min veninde og drak 1,5 flaske vin, der skete ingenting. 

Hvad med de 4+0 testede du for graviditet inden? Jeg spørger nemlig fordi at jeg er 4+1 og tester stadig negativ. Så er spændt på om min mens ikke snart skal komme.

Godt at høre at der intet skete jeg tror også det er minimalt hvad det kan gøre af skade så tidligt måske. Men hvis jeg var sikker på at min test var positiv vil jeg hellere ikke drikke 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Hvad med de 4+0 testede du for graviditet inden? Jeg spørger nemlig fordi at jeg er 4+1 og tester stadig negativ. Så er spændt på om min mens ikke snart skal komme.

Godt at høre at der intet skete jeg tror også det er minimalt hvad det kan gøre af skade så tidligt måske. Men hvis jeg var sikker på at min test var positiv vil jeg hellere ikke drikke 

Nej nej, jeg testede ikke i 4+0 havde jeg haft en positiv graviditetstest havde jeg selvfølgelig ikke drukket. Så jeg vidste ikke noget før dagen efter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.