Vil i turde drikke alkohol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
23 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg har taget teste længe og alle negative eller med en streg lidt ligesom billedet som muligvis er en skyggestreg. Sagen er den at jeg skal til 30 års i aften og jeg vil gerne drikke alkohol, for jeg synes det en hård proces at prøve at blive gravid og nogle gange er det rart at morer sig lidt, hvilket jeg gør yderst sjældent. 

Grunden til jeg måske tænker at der ingen alarm er i det, er at jeg havde en positiv ægløsningstest d. 10 februar. Så jeg vil mene at den vil have været mere positiv hvis der var gevinst ?. 

Hvad vil i gøre, jeg ved ikke om i overhovedetkan ane en streg hehe:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Lev dit liv. Du ved ikke om du er gravid. det er alt for hårdt at leve livet efter “hvis nu”. 

Anmeld Citér

25. februar 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville godt turde drikke til den fest. Selv hvis du er gravid er der jo ingen moderkage endnu, så baby får ikke noget fra dig endnu. Den har sin egen madpakke de første uger indtil moderkagen er dannet.

Anmeld Citér

25. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Lev dit liv. Du ved ikke om du er gravid. det er alt for hårdt at leve livet efter “hvis nu”. 

Ja du har ret

Anmeld Citér

25. februar 2023

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Jeg ville godt turde drikke til den fest. Selv hvis du er gravid er der jo ingen moderkage endnu, så baby får ikke noget fra dig endnu. Den har sin egen madpakke de første uger indtil moderkagen er dannet.

Godt at vide

Anmeld Citér

25. februar 2023

Anonym trådstarter

Der er ihvertfald også gået 14 dage siden siden ægløsning så hvis der var en graviditet vil den nok have vist sig noget tydligere her  ca 4+0

Så det beroligere mig lidt, så jeg ikke føler at det er forkert 

Anmeld Citér

25. februar 2023

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har taget teste længe og alle negative eller med en streg lidt ligesom billedet som muligvis er en skyggestreg. Sagen er den at jeg skal til 30 års i aften og jeg vil gerne drikke alkohol, for jeg synes det en hård proces at prøve at blive gravid og nogle gange er det rart at morer sig lidt, hvilket jeg gør yderst sjældent. 

Grunden til jeg måske tænker at der ingen alarm er i det, er at jeg havde en positiv ægløsningstest d. 10 februar. Så jeg vil mene at den vil have været mere positiv hvis der var gevinst ?. 

Hvad vil i gøre, jeg ved ikke om i overhovedetkan ane en streg hehe:-)

Ja det ville jeg helt indtil jeg står med en positiv test. 

Anmeld Citér

25. februar 2023

AnoMor

Ja jeg ville ikke spekulere det mindste på det. Hvis jeg ikke engang havde testet positivt endnu og heller ikke havde udebleven menstruation. 

Anmeld Citér

25. februar 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ja jeg ville ikke spekulere det mindste på det. Hvis jeg ikke engang havde testet positivt endnu og heller ikke havde udebleven menstruation. 

Altså jeg har ikke fået menstruation endnu, men kan være det kommer

Anmeld Citér

25. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Altså jeg har ikke fået menstruation endnu, men kan være det kommer

Men er den udeblevet ? Altså hvornår skulle du have den?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.