Sover i sammen med jeres partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2023

Carina:-)

Ikke altid.

Samsover med den yngste- vi har så 2 x halvanden mand seng . ( hjemmelavet seng).

Så der er plads til min mand.  Men han kan  bedst lide at sove alene. Så sover tit for sig selv.

Og så sover den yngste og jeg i vores kæmpe seng .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2023

Anonym

Pt gør vi ikke, da vi lige har fået en lille baby som vågner meget i løbet af natten (som babyer jo gør). Derfor er min mand flyttet ind til vores datter, som ellers plejede at komme ind til os hver nat. Så får de to en god nats søvn og jeg kan tage nætterne og amningen af lillebror som det kommer.

Med vores store datter gik jeg ind i stuen om natten for at amme, men det påvirkede min søvn meget, da jeg blev for vågen så det fungerer fint at vi pt sover hver for sig, men jeg glæder mig til at vi kan sove sammen igen - også selvom det nok bliver med to børn i smørhullet

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Jeg kender også nogen, der sover hver for sig uden børn. Vi sover sammen, fordi min mand heldigvis kan sove fra min snorken og det meste af vores søns roderiet om natten, men det kan sagtens ændre sig. 

Intet er rigtigt eller forkert.

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Min mand har nattevagt, og de dage han har fri er han en natteravn. Vi sover sjælden sammen, men vi sover altid sammen i ferierne 

Anmeld Citér

18. februar 2023

fehår

Langt fra altid. Nogle gange deler vi os op med ungerne (som ellers samsover), hvis en af dem f.eks. er syg og vækker de andre mange gange. Og så snorker min mand pga. en næsepolyp, og det kan især blive uoverskueligt højt ved forkølelse. Vi elsker at sove sammen, men har det fint med, at det ikke er hver nat. Det gør det faktisk mere særligt nogle gange.

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Vi går altid i seng på samme tid og sover altid sammen og har altid gjort det. 

Vi har aldrig været delt op pga. børn/babyer. 
Børn er altid velkommen i soveværelset, men det er sjældent der kommer børn ind - og nogle gange vil de gerne puttes i egen seng igen. Måske snorker vi for meget…

Ved sygdom sover de gerne hos os, som regel på en madras. Men det er mest rart synes jeg, hvis det fx er med opkast, så vi nemmere kan hjælpe. Eller hvis de har meget høj feber. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

B&J

Anonym skriver:

Vi går altid i seng på samme tid og sover altid sammen og har altid gjort det. 

Vi har aldrig været delt op pga. børn/babyer. 
Børn er altid velkommen i soveværelset, men det er sjældent der kommer børn ind - og nogle gange vil de gerne puttes i egen seng igen. Måske snorker vi for meget…

Ved sygdom sover de gerne hos os, som regel på en madras. Men det er mest rart synes jeg, hvis det fx er med opkast, så vi nemmere kan hjælpe. Eller hvis de har meget høj feber. 

Ja vi har sovet sammen i snart 15år og de få gangen vi har sovet alene får ingen af os sovet.

da vores søn ikke kunne lig at sove alene på et tidspunkt sov han på en god Madres siden af sengen. Vores lille pige sover lige pt i sin tremme seng siden Af vores seng hvis hun vågner sover hun imellem os og med bene omkring arme og fødder på ryggen

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Vi sover ikke sammen da min mand snorker og ikke går i seng samme tid som mig. Jeg ligger og stresser mens jeg venter på han skal komme ind, fordi jeg ved jeg vågner hvis jeg lige er faldet i søvn og så bliver jeg så irriteret at jeg først falder i søvn halvanden time efter. Lige når det kommer til min søvn så gider jeg ikke have den spoleret. Sover med vores barn, men det vækker mig aldrig. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

B&J skriver:

Ja vi har sovet sammen i snart 15år og de få gangen vi har sovet alene får ingen af os sovet.

da vores søn ikke kunne lig at sove alene på et tidspunkt sov han på en god Madres siden af sengen. Vores lille pige sover lige pt i sin tremme seng siden Af vores seng hvis hun vågner sover hun imellem os og med bene omkring arme og fødder på ryggen

Det er hyggeligt.  Vi får heller ikke sovet hvis vi ikke sover sammen. Det er sjældent det sker, men jeg er nogle gange på konferencer med mit job, som indebærer overnatning. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

B&J

Anonym skriver:

Det er hyggeligt.  Vi får heller ikke sovet hvis vi ikke sover sammen. Det er sjældent det sker, men jeg er nogle gange på konferencer med mit job, som indebærer overnatning. 

Uhh jeg får helt ondt i hjertet på dine vejne især da man ved hvordan det føles at være væk fra ens partner. 

Men ja man også fedt at lære og opleve nåede men ud gode men manden side er bedst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.