Sover i sammen med jeres partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.906 visninger
30 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2023

Anonym trådstarter

Overskrifter siger sig selv - sover i sammen med jeres partner efter der er kommet børn? Og er der nogle af jer der har været adskilt men igen forenet i dobbeltsengen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Ja det gør vi og har altid gjort. 

Vi har tre børn og de har alle sovet forholdsvist godt om natten. Nogle gange kommer de ind, og så sover de enten i smørhullet eller på en madras på gulvet alt efter alder

Anmeld Citér

18. februar 2023

AnoMor

Nu har min kæreste og jeg godt nok ikk fået vores egne børn endnu. Men ja vi sover sammen når vores sammenbragte børn er her. Så bliver de puttet i egen seng. Men de ved også de er velkomne til at komme ind til os hvis de vågner om natten. 
min kærestes datter er vant til at sove hos sin far om natten. Men der er meget sjældent problemer med at sove selv når jeg er her. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, vi sover sammen - hvor skulle vi ellers være henne? Altså det kan sagtens ske, at et barn kommer forbi i nattens løb hvis man er utryg eller syg og så kan der jo godt blive lidt trængsel… men ellers sover de voksne i dobbeltseng i soveværelset og børnene i køjeseng på børneværelset? 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Det er faktisk ikke så tit. Min mand arbejder 3-4 gang om ugen til kl. 2 om natten og det forstyrrer min nattesøvn. Han går også generelt langt senere i seng end jeg gør. Før vi havde børn var det ikke noget problem, jeg kunne indhente søvnen på anden måder, men nu betyder den opvågning ret meget. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Soonmom

Ja selvfølgelig (selvom jeg kender mange som ikke gør).

Vi har altid sovet sammen og kan slet ikke se hvorfor børn skulle ændre det, tænker også det er et skråplan , men det må folk jo selvom 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Ja det gør vi, vi har dog haft et par nætter på sofaen da den lille havde en periode hvor kun slyngevuggen fungerede til søvn om natten

Anmeld Citér

18. februar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er godt nok ikke sammen med børnenes far længere. Men dengang, ja, vi sov sammen. I perioder med et barn i midten, men vi har aldrig sovet hver for sig. 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Baby.mamma

Ja, har svært ved at sove uden ham

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Vi sover ikke sammen det har vi ikke gjort i 18 år. Min mand snorker,  og jeg får ikke lukket et øje. Desuden sover jeg best alene og må sige at jeg ikke saver det. Vores tre unger sover i deres egen seng, og har altid gjort det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.