Helt klart et valg!
Vi har været sammen i over 20 år, og vi er 43 begge 2.
Vi flyttede sammen indenfor et par mdre, af at vi var begyndt at komme sammen. Han var lige blevet færdig uddannet og jeg var lige begyndt at læse. Vi købte en lejlighed, vi begge ku sidde i hver for sig, hvis det ik gik alligevel, og 3 år efter købte vi vores hus, som vi har boet i siden.
Vi har 2 børn på 10 og 14 år, som begge har forskellige hobbyer, han har fuld tids job, og jeg har skiftende arbejdstider. Det betyder feks at vi nogen dage lige når at sige godmorgen til hinanden, inden han køre på job, også siger vi godnat til hinanden, når jeg kommer hjem fra job engang efter kl 23
Han har altid ku få mig til at grine, så jeg får ondt i maven. Han er en fantastisk far, kreativ og tålmodig. Han er klart en af de mennesker, der kender mig, aller, aller bedst. Og jeg er bestemt ik altid nem, at bo med.
Han er pisse irriterende og lidt en samler. Vi har så mange unødvendige ting i vores hus, og han har det stramt med forandringer og når ting ik er planlagt. Han er vane og hjemme menneske, der godt ka li at gå lidt i hi.
Jeg er det total modsatte. Jeg elsker at tage ting som de kommer. Har ik brug for at alt er planlagt, og har nok mere en indstilling til at når ting har udtjent deres formål, ska de videre i systemet.
Pt har vi kasser stående i det halve af stuen, fordi vi har haft vandskade, og nu er kommet hjem i huset igen. Han vil gerne ha jeg gør noget ved indholdet af kasserne. Jeg har tilbudt at køre dem på forbrændingen. Han vil gerne ha det ska gemmes. Så nu er der købt plaskasser, der ka komme på loftet
Fandt seriøst en kasse i den ene kasse, hvor der stod STEN, SOMMER 2014. Han ik ka få sig selv til at smide ud.
Jeg syntes han er tosset, at han gemmer sådan nogen ting. Han syntes klart jeg er mere tosset, fordi jeg ik syntes det er en genfundet skat
Så ja kærlighed er et valg, og jeg elsker min tosset samler, og tror også han de fleste dage elsker mig
Vh Stine