Min kæreste er bekymret for mig. Han mener, at jeg har stress. Ikke stress over mit arbejde men i min fritid/privatliv. Det han reagerer på er:
Hvis vi skal noget planlægger jeg ned til mindste deltage og hvis noget skrider tidsmæssigt eller andet så bliver jeg hidsig.
Jeg har en kort lunte. Jeg bliver mega hurtig irriteret over småting og kan begynde at snerre efter dem herhjemme.
Jeg er træt. Jeg sover meget og til trods for det så kan jeg sagtens tage en lur.
Jeg sidder ikke meget ned. Jeg er igang meget af tiden. Så er der lige det og det der skal ordnes osv.
Jeg tjekker min telefon flere x dagligt. Aula, eboks og mail. Når jeg slår øjnene op så er det første jeg gør at tjekke om der er kommet noget nyt.
Jeg laver lister over alt hvad jeg skal nå.
Jeg kan ikke slippe kontrollen og overlade praktiske ting til kæresten. Jeg vil have en finger med i alt.
Min korttidshukommelse er som en si. Jeg glemmer meget hurtigt, og når jeg får fortalt nogle ting er jeg allerede videre til næste ting jeg skal huske/gøre osv.
Han er så bekymret for mig at jeg en dag falder om, men jeg kan ikke selv se noget problem.
Så jer med stress…kan de nikke genkendende til noget af overstående? Kunne de indse at I havde stress? Hvad gjorde I?
Anmeld
Citér