Anonym skriver:
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Siden juleferien har vi været syge konstant herhjemme. Jeg selv har haft omgangssyge 2 gange og halsbetændelse en gang - i alt to en halv uges fravær på job.
Min datter på 6 har haft opkast 4-5 gange, mellemørebetændelse og en omgang feber. Alt sammen siden jul.
Min søn på 8 har haft feber 1 gang og opkast 3 gange.
Min mand har haft omgangssyge en gang, været forkølet uden decideret at være syg, og har nu noget, der nok er influenza.
Den eneste friske her i firmaet er lillesøster på 15 mdr, som ikke har haft en eneste sygedag.
Vi har lige haft en lille uge, hvor alle var afsted - for første gang siden julen. Nu er vi så syge igen - opkast og feber.
Vi har aldrig oplevet noget lignende.
Er der andre, der har været igennem noget i den stil? Er det normalt eller skal vi opsøge læge? Hvad kan vi gøre? Vi holder det snart ikke ud længere.
Vi er selvfølgelig meget opmærksomme på hygiejnen.
Lyder næsten som herhjemme..
vi har været on/off syge de sidste 6 måneder på skift herhjemme..
virker som en form for forkølelse der sætter sig forskellige steder..
den mellemste får det på stemmebåndet, den mindste har at det løber ud af øjne og næse, den ældste har ture med 2 døgn hjemme med opkast..
min mand har on/off ture med feber der kommer og går i løbet af dagen, kvalme den opkast og bare generel ubehag..
jeg selv har at det on/off hver anden dag kriller i halsen og næsen stopper til.. men ikke mere end det..
vi kan høre på BH/VS/skole at det er på omgang for tiden..
den ene dag var der 3 voksne fordelt på 2 stuer i VS/BH der var syge med præcis det samme som vi lige var kommet igennem..
jeg har ingen gode løsninger for det virker som sagt til at det forkølelsesvirus der flytter sig rundt..