Uregelmæssig cyklus efter corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2023

Ento

Jeg har oplevet det efter vaccination. Begge gange startede min mens dagen efter jeg blev stukket på trods af at det overhovedet ikke var der jeg var i min cyklus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2023

Anonym

Har samme cyklus som "før" og har haft corona og fået 5 vacciner..

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym

Jeg har både kollegaer og venner der har oplevet uregelmæssigheder i deres cyklus efter vaccinen. Og også kollegaer der egentlig havde været menstruationsfri i 6 år, som pludselig fik det igen.

Jeg har haft corona én gang og har ikke oplevet nogen former for uregelmæssigheder i min cyklus, som er ret præcis. Jeg er ikke vaccineret, 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym

Jeg håber da det giver folk lidt at tænke over som overvejer endnu en sprøjte 

Anmeld Citér

27. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Jeg håber, at folk faktisk konsulterer fagfolk i stedet for tilfældige debatter med anonyme på nettet.

Anmeld Citér

27. januar 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart
Savanna skriver:

Jeg håber, at folk faktisk konsulterer fagfolk i stedet for tilfældige debatter med anonyme på nettet.

Det er en interessant mekanisme. Oplægget starter med at handle om corona smitte, men bare 2-3 anonyme indlæg senere er der overbevisninger om at det er vaccinens skyld. Det til trods for at er blevet undersøgt ændringer af menstruation både ved vaccine og corona-smitte og at der er sandsynlige logiske forklaringer på begge dele.

Det er ikke så underligt misinformation galopperer derudaf på nettet, når der ikke skal mere til.

Anmeld Citér

27. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
IenFart skriver:

Det er en interessant mekanisme. Oplægget starter med at handle om corona smitte, men bare 2-3 anonyme indlæg senere er der overbevisninger om at det er vaccinens skyld. Det til trods for at er blevet undersøgt ændringer af menstruation både ved vaccine og corona-smitte og at der er sandsynlige logiske forklaringer på begge dele.

Det er ikke så underligt misinformation galopperer derudaf på nettet, når der ikke skal mere til.

One man in the wrong can always find another

Anmeld Citér

27. januar 2023

Anonym

Jeg har hørt fra flere at de har fået uregelmæssig cyklus efterfølgende 

Men ved de det er pga corona? Kan vel være tilfældigt.

Anmeld Citér

27. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Har samme cyklus som "før" og har haft corona og fået 5 vacciner..

Hvorfor har du fået 5 vacciner?

Anmeld Citér

27. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det håber jeg virkelig ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.