Uregelmæssig cyklus efter corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Rod i cyklus efter corona

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.329 visninger
28 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg har efter corona haft en rigtig uregelmæssig cyklus Som desværre ikke ser ud til at komme tilbage til normalen. Jeg har kun æglægning og menstruation hveranden måned, hvor jeg normalt havde hver måned. Jeg er dog også oppe i alderen 41 år så er også nervøs for om det er tidligt overgangsalder Håber virkelig ikke det er det, da vi forsøger at få én mere

Er her andre der har haft rod i cyklus efter corona?? Hvis ja, hvor længe efter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2023

Linlin2022

Jeg er 38 og har regelmæssig cyklus. Men jeg har også først fået taget spiral ud efter jeg havde corona (ca 3 mdr) så ved ikke om du kan bruge mit svar til noget…

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har efter corona haft en rigtig uregelmæssig cyklus Som desværre ikke ser ud til at komme tilbage til normalen. Jeg har kun æglægning og menstruation hveranden måned, hvor jeg normalt havde hver måned. Jeg er dog også oppe i alderen 41 år så er også nervøs for om det er tidligt overgangsalder Håber virkelig ikke det er det, da vi forsøger at få én mere

Er her andre der har haft rod i cyklus efter corona?? Hvis ja, hvor længe efter?

Jeg har ikke selv menstruation pga spiral. 
men kender op til flere der har rod i cyklussen. Det er dog kommet efter corona vaccinen og ikke selve sygdommen. 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym

Hvis du har fået sprøjten så er det derfor. Det har intet med corona at gøre. Der ligger utrolig meget data rundt omkring omhandlende kvinders rod i cyklus som en slem bivirkning desværre. 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym trådstarter

Ej hvor vildt, det vidste jeg ikke.. troede det var pågrund af corona, da jeg stortset fik corona lige efter vaccinen. Jeg havde hørt fra andre som havde problemer med cyklus efter corona, så tænkte det car det samme med mig. Det er da noget skræmmende at en vaccine kam gøre det synes jeg

Bliver det så aldrig godt igen eller?? Ved i det? 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym

Hvad skulle corona gøre ved cyklus??

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg fik 2 vacciner og droppede at få flere, da jeg blev ret dårlig af nr. 2

Anmeld Citér

26. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad skulle corona gøre ved cyklus??

Jeg har hørt fra flere at de har fået uregelmæssig cyklus efterfølgende 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Pb18

Min menstruation rykkede sig lidt efter andet stik, men der var ikke noget ved første stik. Det var kun i en cyklus, derefter var den som den plejede. Ved 3. Stik var jeg gravid

Anmeld Citér

26. januar 2023

Mariadle

Min menstruation rykkede sig et par dage da jeg havde corona. Den er ved at være regelmæssig igen. Jeg havde corona i december. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.