Smerter - hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Wampires skriver:

jo.. uanset hvornår det var..

for at få hjælp og vejledning af de mennesker der har forstand på det og som er ansat til at netop hjælpe med tvivlspørgsmål af alle slags...

hvorfor er det afgørende hvad uge man er i??

når man har konstateret man er gravid burde man da få hjælp uanset hvor langt man er henne???

Nej.. 

fødegangen er til for at hjælpe fødende eller muligvis fødende kvinder. At ringe til fødegangen fordi man har ondt i uge 6 er spild af deres tid. 
Egen læge til at starte med, og egen læge henviser efter behov. Det får man altså også at vide til 8 ugers undersøgelse. En jordmoder kan ikke hjælpe en i uge 6 mere end egen læge, da en muligvis abort er ude af alles hænder og kan ikke forhindres af hverken folk der har forstand eller andre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2023

Loubaby

Babyklar87 skriver:

Det gjorde jeg. Jeg var kun 5-6 uger henne. Jeg havde absurd mange smerter og de troede først det var blindtarmsbetændelse. Men de opdagede blod i bughulen og en graviditet uden for livmoderen, så jeg blev opereret meget akut. 

Det lyder ikke rart, er ked af det skete for dig. Men det er stadig enormt atypisk at det sker så tidligt. 

Anmeld Citér

24. januar 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven
Loubaby skriver:

Det lyder ikke rart, er ked af det skete for dig. Men det er stadig enormt atypisk at det sker så tidligt. 

Det er simpelthen ikke rigtigt. Dertil er der jo en risiko for at kvinden er længere henne end beregnet. 
Jeg synes du skal overveje de mulige konsekvenser af at afvise alvorlige tilstande over nettet. 

Anmeld Citér

24. januar 2023

Anonym trådstarter

:).. skriver:

Har du stadig smerter ? 
bløder du ?

Nej, de var der kun den ene dag og jeg har ikke blødt på noget tidspunkt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.