Anonym skriver:
Han siger ofte, at han er sulten og forventer, at jeg sørger for mad.
Han har også sagt, at jeg ikke er kvinde nok, fordi jeg ikke laver mad til ham.
Han ved, at jeg hader det. Særligt fordi han er meget mad-kritisk. Tøjvask og rengøring gør han ikke meget af.
Undskyld mig, men han lyder ubehøvlet, decideret manipulerende og som et rent ud sagt røvhul.
Hvis en af mine børn - som er børn, ikke voksne mennesker - bare siger "jeg er sulten" til mig, plejer jeg enten at sige "hej, sulten" eller "du ved hvor køleskabet står", alt efter hvor flabet jeg føler mig. Og det kan de fint finde ud af. Som børn. Ikke voksne.
Hvis de spørger mig pænt ("vil du være sød at smøre mig en mad?" el. lign.), gør jeg det gerne, hvis jeg har tid på det givne tidspunkt og det ikke er for tæt på et af de store måltid.
At han siger til at du ikke er kvinde nok - HVAD?! Jeg ville nok have trukket ud i buksen, kigget ned og sagt, "jo, jeg har sgu en f*sse!" Magen til ubehøvlet mandfolk --- Uhh, jeg skal lige passe på blodtrykket kan jeg mærke.
Mand eller kvinde har sgu ikke noget at gøre med om man kan lide eller er god til at lave mad! Min mor har ødelagt en mikrobølgeovn i forsøg på at lave popcorn - så dårlig er hun til mad! Min far derimod laver noget af det bedste mad jeg nogensinde har smagt!
Han må da kunne et eller andet helt vildt fantastisk for at du overhovedet gider at bruge tid på sådan et fedora-tippende mande-barn!
Anmeld
Citér