Vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2023

Soonmom

fehår skriver:

Jeg er enig, men ikke i den del med bulen. Må I gerne efterlade børn i højstol uden opsyn? Det må de ikke i den vuggestue, mine piger har gået i.

Hvem siger det er uden opsyn. Børn falder ned af og til. Det sker på 2 sekunder og vi kan på ingen måder nå at gribe dem, børn slår sig , også i hjemmet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvem siger det er uden opsyn. Børn falder ned af og til. Det sker på 2 sekunder og vi kan på ingen måder nå at gribe dem, børn slår sig , også i hjemmet 

Det har hun selv sagt til mig helt detaljeret.

Anmeld Citér

18. januar 2023

Soonmom

Tak for din besked det dejligt at man kommer med sin mening.

jeg tænker i det hele taget mht at blive beskidt er jeg faktisk efter idag blevet lidt pyt med, også det at vores ting bliver  væk da msn altid kan kigge i glemmekasser. 

Også er det super fint man øver sig med stolen uden bøjle, men så må man blive siddende ved barnet første gang man prøver det af. Og ikke gå og vende ryggen til. Hun var ellers meget ærlig og kunne godt se fejlen. Fejl er fejl, ville bare blive bekymret hvis det skete igen.

Men hun kan have siddet helt stabilt. Vi har en del som har siddet på taburet mange gange, men stadig falder ned i ny og næ

Min egen datter har også faldet ned i hendes vuggestue og tog bordet på vejen og måtte til skadestuen og limes, men løftede da ikke engang øjenbryn over det og var da helt enig da pædagogen sagde "ja hvis det ikke skulle være hende, så ved jeg ikke hvem" og det var helt rigtigt 

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Undskyld, troede det var til min tråd. Jeg beklager det hurtige svar. I vores tilfælde var det hendes egen fejl påstod hun selv, meget detaljeret. 

Anmeld Citér

18. januar 2023

fehår

Soonmom skriver:

Det skrev TS selv. Men du svarede ikke på mit spørgsmål. Må I på din arbejdsplads efterlade børn i højstol uden opsyn?

Anmeld Citér

18. januar 2023

Soonmom

Anonym skriver:

Det har hun selv sagt til mig helt detaljeret.

Her var det et svar til fehår hvad vi gør hos os

Anmeld Citér

18. januar 2023

Soonmom

fehår skriver:

Det skrev TS selv. Men du svarede ikke på mit spørgsmål. Må I på din arbejdsplads efterlade børn i højstol uden opsyn?

Vi må ikke efterlade børn som spiser pga kvælningsfare, så i teorien må vi heller ikke i højstol og heller ikke noget vi gør, da vi er 3-4 pædagoger om eftermiddagen hvor man ofte kan komme til at gøre det (vi har 24 børn)

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym trådstarter

Men hun kan have siddet helt stabilt. Vi har en del som har siddet på taburet mange gange, men stadig falder ned i ny og næ

Min egen datter har også faldet ned i hendes vuggestue og tog bordet på vejen og måtte til skadestuen og limes, men løftede da ikke engang øjenbryn over det og var da helt enig da pædagogen sagde "ja hvis det ikke skulle være hende, så ved jeg ikke hvem" og det var helt rigtigt 

Når øv det sket for din datter.

Jeg vil da helst undgå at han fik det tunge bord med sig, så ville jeg hellere have at hun satte ham i en stol med bøjle, hvis hun skal gå fra ham. Han skal nok lære at sidde på en stol inden han er fyldt 2…..

Men det er da dejligt du har den tankegang omkring sådan noget, ville ønske jeg kunne, men desværre.

Jeg ville nok også undgå et akut besøg på hospitalet. Så nej tak til stol uden bøjle med en gaffel i hånden uden opsyn og ryggen vendt til første gang + med mad i munden så kan det gå meget galt.

Anmeld Citér

18. januar 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Hun var meget ærlig omkring faldet, og sagde hun gik fra ham 

Anmeld Citér

18. januar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvor gammel er din dreng?

Kan ikke huske at jeg har læst det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.