Anonym skriver:
Det opslag kunne have været mig som havde skrevet det lige efter indkøring af mit første barn... jeg forstår helt sikkert alle de ting du skriver og man tænker jo konstant på sit lille barn og vil så gerne have de har det bedst muligt.
Vedr. tøj - få sat navnelapper på og på sut bestil navnesutter eller gør som de gør i vores vuggestue, skriv dit barns forbogstav med en tusch eller kuglepind.
Vedr. kun at have en body på, hvis dit barn havde bare ben og ikke kun lige var taget op efter lur, så ville jeg påtale det. Det er der intet galt i at sige, at du synes det er for lidt tøj hvis dit barn skal gå rundt i det.
Det med at være beskidt og have mad i håret er heeeelt normalt.... selvfølgelig kan de godt tørre dem om munden, men ens barn kommer tit hjem med lidt mad i håret og beskidt om munden, tøjet er tegnet til med tusch eller beslidt fra udeleg... selvfølgelig hvis det er vådt skal det skiftes, men ellers helt fint. Af den grund er min datter i bad hver aften (men det er også en vuggestue hvor de er ude 80% af tiden jo større de bliver) Har oplevet nogle gange der var indtørret snot i hele ansigtet, men sådan er det jo hvis de er forkølet.
Det med stolen havde jeg også snakket med dem om, men det nævner du jo også du har - så behøver jeg ikke skrive hvor meget jeg havde brokket mig hvis det havde været mit barn 
Alt i alt... så tag de situationer der bekymre dig eller gør dig utryg med pædagogerne, du er IKKE for meget hvis du nævner det. husk det er måden man nævner det på og så sorterer lidt i hvad du mener der er vigtigt og hvad der ikke er så vigtigt....
Pædagogerne i mit barns vuggestue ved godt jeg er totalt overbeskyttende både med påklædning, hvad hun sover i og hvordan de håndterer hende - fordi jeg tager dialogen med dem hver gang. Og det er ok at gøre, for det er vigtigt at du er tryg... nogle gange kan en forklaring fra deres side også være nok.
Jeg blev virkelig sur en dag hvor min datter kom hjem helt rød forneden under bleen og havde sår flere steder, jeg blev så frustreret jeg gik til afdelingslederen som fik pædagogen til at kontakte mig om aftenen... der var INGEN sure miner fra deres side og husk det hele handler om samarbejde og kommunikation og måden man siger tingene på 
Held og lykke med dit barn, det lyder ellers som et dejligt sted... pædagoger som er nærværende, hjertevarme og krammer og giver dit barn tryghed er guld værd!!!!!
Ja jeg var også lidt bange for jeg måske allerede var for meget her til at starte med.
Tøjet har jeg det fint med også hvis der kommer maling eller noget pyt med det, man kan købe en ny eller vaske den. Børn er børn.