Tøser og hår ? (nok mest til jer med piger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Hold da op Niels bliver lkippet en gang i måneden og Anne som jo lige er blevet 8 måneder trænger til at blive klippet. Kan bare ikke helt få mig selv til det endnu for så er hun jo slet ikke baby mere.

Haha  Sådan havde jeg det også.. Det er sgu en tough one at skulle over, den første klipning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Siber

Mine tøser er ikke blevet klippe før de blev 1 år, af princip så vi ikke klippede lykken af dem (gammel overtro) De har begge langt pandehår, og har altid haft spænder og elastikker i. De har også hevet dem ud, men de er blevet sat i igen, og nu bliver de som regel i håret., og de får besked på at de SKAL blive i håret. ALma ( 4 år)  får besked på at hun bliver klippet hvis de ryger ud. Johanna forstår det ikke helt, men besked om at den skal blive i forstår hun.

Mor er stædig og holder fast.

For meget opmærksomhed på det, går ogsåden gale vej!

Knus Siber

Anmeld

1. november 2009

Anja

Vi må i gang med spænder og elastikker. Er bare lidt en kylling i forhold til det, for hvad nu hvis hun putter dem i munden

Anmeld

1. november 2009

Juniors mor

Anja skriver:

Vi må i gang med spænder og elastikker. Er bare lidt en kylling i forhold til det, for hvad nu hvis hun putter dem i munden

Det har jeg også tit tænkt og var også en smule skeptisk i starten, men hun har aldrig pillet spænder og lignende ud. Julie har altid fået lov at lege lidt med kassen med spænder og elastikker mens jeg friserer hende, måske har det været med til at gøre det mindre interessant at pille dem ud af håret...???

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.