Tøser og hår ? (nok mest til jer med piger)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Anja

Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal stille op med Esthers hår.

Det vokser ganske godt, men der er en lang tot hår lige midt i panden som vokser hurtigt. Tøsen får jo hår i øjnene.

Jeg har et par gange sat et spænde i håret.

Hvad løsning har I valgt da jeres var den alder ? Klippede i håret eller brugte i spænder og elastikker ?

Vil jo gerne have at hun får fint langt tøsepige-hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

BK

altså jeg var lidt uortodoks og klippede håret med en trimmer, og nej man bliver ikke særlig populær ved bedsteforældrene når det er en pige man gør det ved... men jeg ville da nok finde en lille fiks spænde...

Anmeld

31. oktober 2009

Piaa

Jeg klippede selv i starten, men har måtte gi op og har været ved frisøren med tøsen 3 gange, det vokser som ukrut og hun vil bare ikke ha spænder i.

Anmeld

31. oktober 2009

Marco2

Hej Anja.

Emily har også den det tot i panden i sit uregerlige garn. Det i siderne vokser slet ikke med samme hast som totten og nakken. Og jeg skal altså ikke ha et barn med bundesliga-hår, og hun nægtede at have spænde/elastik i, så hun har nu været til frisør 2 gange. Og er blevet klippet i gradueret page, for at få nogenlunde styr på det. Jeg vil super gerne ha' en pige med langt hår, men det må vente til det i siderne kommer lidt med.... Så Emily er forholdsvis kort...

AG

Anmeld

1. november 2009

Tynen

Jeg har altid brugt spænder og elastikker - Har ikke haft mod på at få hende klippet... Endnu 

Heldigvis tager hun dem ikke ud håret, men hvis jeg havde bøvlet med det havde jeg nok overvejet et tur til frisøren

Anmeld

1. november 2009

Juniors mor

Julie havde også den der lange tot hår øverst på hovedet i den alder. Jeg begyndte at sætte spænder og elastikker i omkring 1 års alderen og hun piller dem aldrig ud. Faktisk spørger hun om at få elastikker og spænder i om morgenen og er selv med til at vælge hvilke det skal være.

Hun er blevet klippet 4 gange og trænger pt igen........

Anmeld

1. november 2009

Grynt

Jeg har sat elastikker i Frejas hår siden den dag jeg kunne få 2 hår sat sammen Jeg har brugt de elastikker man får hos tandlægen når man har bøjle på, de er nemlig lige tilpas små nok til at kunne vikles om fe-håret. Spænder har jeg opgivet ind til vidre da de bare glider ud. Jeg har een gang fået rettet hendes hår lidt til i nakke og pandehår og det var det

Anmeld

1. november 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jeg har altid brugt spænder og elastikker - Har ikke haft mod på at få hende klippet... Endnu 

Heldigvis tager hun dem ikke ud håret, men hvis jeg havde bøvlet med det havde jeg nok overvejet et tur til frisøren

Vil det sige at hun aldrig er blevet klippet??

Anmeld

1. november 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Vil det sige at hun aldrig er blevet klippet??

Min mor har enkelte gange lige taget spidserne, men vil ikke betegne det som en "frisure"klipning

Anmeld

1. november 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Min mor har enkelte gange lige taget spidserne, men vil ikke betegne det som en "frisure"klipning

Hold da op Niels bliver lkippet en gang i måneden og Anne som jo lige er blevet 8 måneder trænger til at blive klippet. Kan bare ikke helt få mig selv til det endnu for så er hun jo slet ikke baby mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.