Anonym skriver:
Han har faktisk foreslået at vi starter til terapi med henblik på at få styr på kommunikationen først, hvilket jeg synes er en rigtig god ide.
Dog synes jeg ikke, at det er kommunikationen alene der er problemet.
Jeg har fx siden fødslen af vores barn givet udtryk for at jeg gerne ville have, at han arbejder mindre så vi kan blive en familie og ikke “alenemor og lege onkel”. Der er bare ikke sket en skid på den konto. Jeg er en virkelig familieorienteret person, og er villig til omlægge mit liv og økonomi for familiensskyld. Jeg er også stadigvæk ked af over, at vores barn startede i vuggestue meget tidligere end jeg forventede da jeg var ved at gå i stykker pga. belastningsreaktion og søvnmangel.
Jeg er også mega ked af det for tiden. Vi har lige været på ferie hos min familie, og hold nu op hvor græd jeg, da vi skulle tilbage til vores by. Vores barn var bare så glad for at være der og lege med de andre børn i familien. Og så var der virkelig en “village” til at hjælpe eller bare være sammen med.
Det lyder jo rigtig godt, at han gerne vil gøre noget ved det i form af terapi, måske det kunne hjælpe - man ved det jo ikke før det er afprøve
Det er også trælst at skulle stå med hele selv, når man egentlig er to til at løfte opgaverne omkring barn og hjemmet. Det kan jeg sagtens følge dig i.
Det må være hårdt at skulle hjem, når man bare sådan savner sin familie og være sammen med dem og at man hjælper hinanden
måske du skal mærke godt efter, jeg har været i det og glemte at lytte til mig selv.
Man skal også passe på med at give alt for mange chancer, bekostningen af sig selv
Jeg har fx siden fødslen af vores barn givet udtryk for at jeg gerne ville have, at han arbejder mindre så vi kan blive en familie og ikke “alenemor og lege onkel”. Der er bare ikke sket en skid på den konto. Jeg er en virkelig familieorienteret person, og er villig til omlægge mit liv og økonomi for familiensskyld. Jeg er også stadigvæk ked af over, at vores barn startede i vuggestue meget tidligere end jeg forventede da jeg var ved at gå i stykker pga. belastningsreaktion og søvnmangel.
Jeg er også mega ked af det for tiden. Vi har lige været på ferie hos min familie, og hold nu op hvor græd jeg, da vi skulle tilbage til vores by. Vores barn var bare så glad for at være der og lege med de andre børn i familien. Og så var der virkelig en “village” til at hjælpe eller bare være sammen med.