Lave to ovnretter på én gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Seldomseen skriver:

Det er jo helt fint. Og vi er jo forskellige. Tænker dog der er større problemer i verden end at - gys og gru - skulle vente hele 20 minutter på sin 2. portion mad. Men det gør man jo bare som det passer.  

Det er et praktisk tip, hun efterlyser, goddamnit  - der er ikke tale om en lang klagesang over, hvor grusomt skæbnen hidtil har behandlet hende og børnene.

Har du ikke selv oplevet større problemer end at læse dette spørgsmål? Det må da gøre ondt på dig, hver gang folk efterlyser diverse tidsbesparende fif og råd. 

Noget andet er, at der også er energi at spare ved at have al mad i ovnen samtidig. Men, well, Holocaust var selvfølgelig værre end energikrisen nu … 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Seldomseen skriver:

Det er jo helt fint. Og vi er jo forskellige. Tænker dog der er større problemer i verden end at - gys og gru - skulle vente hele 20 minutter på sin 2. portion mad. Men det gør man jo bare som det passer.  

Ja der er større problemer i verden. Nu er det et Forum for dit og dat og ja, i det store verdensbillede, ligegyldige ting.  Men hvis verden det var så simpel at man skulle tage højde for at rangere vigtige ting i livet , skulle dette Forum jo slet ikke have eksistere,  for der er større problemer end om man kan se to streger på en graviditetstest, hvilket udstyr baby har brug for eller om hvor mange retter man kan have i ovnen på en gang. 

Men jeg er nu meget glad for dette netværk til deling af “ligegyldige” erfaringer, trods alt  

Anmeld Citér

10. januar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Det er et praktisk tip, hun efterlyser, goddamnit  - der er ikke tale om en lang klagesang over, hvor grusomt skæbnen hidtil har behandlet hende og børnene.

Har du ikke selv oplevet større problemer end at læse dette spørgsmål? Det må da gøre ondt på dig, hver gang folk efterlyser diverse tidsbesparende fif og råd. 

Noget andet er, at der også er energi at spare ved at have al mad i ovnen samtidig. Men, well, Holocaust var selvfølgelig værre end energikrisen nu … 

Jeg skam helt med på, at hun ikke har skrevet en klagesang om livets genvordigheder. Synes da bare det er ærgerligt, at både børn og voksne mennesker ikke kan vente 20 min på deres mad. Men det er jo bare min holdning. Den deler du ikke. Og da er da helt fint. 

Og formoder du nok også er klar over, at de fleste mennesker (jeg selv inkluderet) har oplevet større problemer end at læse et tilfældigt oplæg om et (relativt) ligegyldigt emne. Derfor ved du sikkert også, at det selvfølgelig ikke gør ondt på mig, hvis folk skriver og spørger om råd og fif. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.