JRC skriver:
Det er fuldstændig underordnet om man er pædagog, måske endda en bonus ift du måske kan anbefale endnu flere lege til dit barn end at løbe. Jeg er helt enig i at alle naboer skal tage hensyn til hinanden. Jeg tænker også de fleste kan klare at børn leger lidt højlydt en gang imellem, men hvis det er flere timer dagligt så synes jeg det begynder at blive uacceptabelt. Og det er helt det samme som hvis en hund gør flere timer eller en der spiller musik. Larm er larm.
Så i din bog, er det ikke ok at i ca 1 time på en hel dag på hverdage, er der fri leg, som bla kunne være bygge togbane, bygge med lego, lege med sine dinosaurer, men alt det kan også høres, og han gider altså ikke hver dag, sidde og tegne eller lege med perler m.m, de to andre timer bliver brugt på mad bad og putning ...i weekenden når vi har spist morgenmad, går vi på legepladsen eller i legeland frem til middagsmad, så er der middagslur i ca 2 timer, en lille eftermiddagssnack, enten cykler vi en tur eller jeg prøver om vi kan finde stille lege, fra kl.17 er der mad bad og putning, så synes virkelig jeg gør alt hvad jeg kan, men ærligt som mor og pædagog, føler jeg at jeg begrænser mit barn i at være barn i vores hjem.
Anmeld
Citér