Anonym skriver:
Bare lige en indskydelse. Det kan jo være at manden kommer hjem fra arbejde og synes det kunne være hyggeligt at lave noget med familien, når nu han ikke har ferie. Så kan jeg måske godt forstå behovet for at planlægge lidt?
Jeg arbejdede et år også hen over jul og nytår og vi planlagde også dagene, selvom min mand havde ferie med alle børnene. Men fordi de og vi syntes det var hyggeligt at vi alligevel kunne lave noget sammen, selvom jeg arbejdede. Her var planlægningen bare super rar og god, så jeg fx var forberedt på at hele svigerfamilien var her om eftermiddagen når jeg kom fra job og vi skulle hygge med juleslik og spil.
Det er bare ikke det jeg læser ts fortæller.
så kunne han ha forslået, at de skulle lægge planer fra når han kom hjem fra arbejde.
er det sådan det forholder sig ts? At din mand gerne vil lave noget med jer efter arbejde? Eller vil han bare gerne bestemme at i skal planlægge?
jeg tager kun udgangspunkt i det ts skriver og ikke hvis eller måske… jeg mener stadig ikke man hverken snakke sådan eller bestemme over andre på den måde… hvis han mener noget andet, skal det kommunikeres på en helt anden måde. Og hvis han/ de ikke kan det… så må de have hjælp til at løse det.
Anmeld
Citér