Min søn keder sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2022

Mvds

Profilbillede for Mvds

Min søn har aldrig rigtig haft stor glæde af legetøj, han gider det er par gange og så slut, men hvis han må lege med vand eller troldesnot, så kan han lege virkelig længe. Det sviner, men han elsker det, og ellers kan man også fylde en pose med vand, put dyr eller figurer i, og så frys det. Dagen efter skal han så befri tingene med lunken vand, gafler osv. lege som er lidt “forbudte”’fordi de sviner de kan altid fange min søn, som også sjældent gider at lege selv ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2022

Anonym trådstarter

Ja, lege, der "sviner" fanger også altid ham her. Jeg har købt en lille bøtte slim til ham, forleden legede han med den i en halv time. Der er ikke mere slim, end der kan være i et snapseglas! Men giver jeg ham en fjernstyret bil eller en pakke Duplo, så leger han i 10 minutter.

Det er bare mest synd for ham, for det er ikke altid, der er noget sjovt, han må sidde og svine med, og så kan han kede sig i flere timer, bliver frustreret, plager om fjernsyn og driller sin storebror...

Men det går forhåbenlig over. Kan bare huske, at min lillesøster altid var sådan!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.