Hsu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Jeg var alene afsted Man kunne godt have haft nogen med, men er som regel alene afsted til det meste. Det er ok for mig

Wow du er cool det kunne jeg ikke føler jeg er ved og dø pågrund af tanken om hsu og frygter hvis det vil gøre meget ondt så overvejer måske noget stærkere end panodil, har du et bud måske morfin

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Jeg var alene afsted Man kunne godt have haft nogen med, men er som regel alene afsted til det meste. Det er ok for mig

Havde du åbne æggeledere?

Anmeld Citér

17. december 2022

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
2 gang behandling skriver:

Havde du åbne æggeledere?

Ja, og jeg tog vidst ikke engang panodil.

Det kunne mærkes, men så ondt gjorde det slet ikke, at der behøves at være tale om morfin. 

Anmeld Citér

17. december 2022

JRC

Profilbillede for JRC
2 gang behandling skriver:

Syntes det er mærkeligt nogen tror man kan have ægløsning og menstruation hvis æggeledere er lukket har læst om at menstruation kommer når ægget ikke er befrugtet og er kommet ned i livmoderen og blir udskilt og det er derfor man får mens

Du har virkelig mange bekymringer om HSU og spørgsmål. Du har oprettet en del tråde også i et andet forum. Ser ikke ud til du helt får svar du synes er brugbare. Det må fylde utrolig meget for dig. Kort sagt det er bare en vandscanning, de fleste har ikke engang behov for panodil. Men undre mig over hvorfor du ikke skriver alle dine spørgsmål og bekymringer ned og får en tid på din klinik eller sender dem dine spørgsmål ind så du enten kan få dem besvaret eller få en god snak om det. 

Anmeld Citér

17. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Ja, og jeg tog vidst ikke engang panodil.

Det kunne mærkes, men så ondt gjorde det slet ikke, at der behøves at være tale om morfin. 

Tror bare man frygter det værste og tænker hvad nu hvis de er lukkede til selvomnjeg har ingen grund til de sku værebdet hos mig men de mens smerter jeg har er slemme og der hjælper panodil ikke kun og krølle mig sammen og tage et varmt karbad og ved ik hvor nemt det er og skulle krølle sig sammen der ved hsu men kan bli nødvendigt.

Anmeld Citér

17. december 2022

Hanspige

Nev minimalt lige da væsken kom ind og ellers ingenting, jeg var der alene og gik 2 km hjem bagefter. Inden smerter og husker heller ikke noget vand der sev efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.