Hsu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
25 svar
3 synes godt om
10. december 2022

2 gang behandling

Hvad har andre af erfaring med hsu og bør man tage 2 panodil 1 time inden og hvornår begyndte vand og sive ud hvis det gjorde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2022

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
2 gang behandling skriver:

Hvad har andre af erfaring med hsu og bør man tage 2 panodil 1 time inden og hvornår begyndte vand og sive ud hvis det gjorde?

Jeg tog ingenting. Havde en smule menstruationssmerter bagefter, men ikke noget særligt. 

Vandet sev for mig, mere eller mindre med det samme. Så bindet gjorde det, som det skulle

Under selve behandlingen, gjorde det lidt mad, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Vh

Anmeld Citér

13. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Jeg tog ingenting. Havde en smule menstruationssmerter bagefter, men ikke noget særligt. 

Vandet sev for mig, mere eller mindre med det samme. Så bindet gjorde det, som det skulle

Under selve behandlingen, gjorde det lidt mad, men ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Vh

Hvad menes med under undersøgelsen gjorde det lidt mad?

Anmeld Citér

13. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Sugede de ikke væsken ud hos dig undersøgelsen sad du eller lå du ned.går ud fra du sad lidt op.

Anmeld Citér

13. december 2022

Blablaa

Sugede de ikke væsken ud hos dig undersøgelsen sad du eller lå du ned.går ud fra du sad lidt op.

Der skulle have stået nas. Åh kan dårligt huske det præcist. Men gelen blev vidst skyllet ud med væske, som ellers bare lækkede stille og roligt

Anmeld Citér

13. december 2022

2 gang behandling

Her suger de det vand ud de sprøjter ind. Havde du lukkede æggeledere siden det gjorde ondt jeg har ifølge test jeg har taget ægløsning og jeg har regelmæssig mens så her burde det ik gøre ondt, hvad gjorde mest ondt hvis du kan huske det og hvad gjorde du når det gjorde ondt og hvordan gjorde det ondt? Spørg da jeg selv skal have det.

Anmeld Citér

13. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Der skulle have stået nas. Åh kan dårligt huske det præcist. Men gelen blev vidst skyllet ud med væske, som ellers bare lækkede stille og roligt

Men altid noget det sprøjtes langsomt ind

Anmeld Citér

14. december 2022

Blablaa

Men altid noget det sprøjtes langsomt ind

Ja forholdsvis langsomt. 

Det kunne mærkes da gelen skulle ud i æglederen og da vandet pustede livmoderen op. Men det var hurtigt overstået derfra

Anmeld Citér

14. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Ja forholdsvis langsomt. 

Det kunne mærkes da gelen skulle ud i æglederen og da vandet pustede livmoderen op. Men det var hurtigt overstået derfra

Bruge de gel hos dig her bruger de vidst sterile saltvand og intet andet hvorfor blev din livmoder pustet op ja undskyld hvis jeg spørg for meget men har aldrig prøvet det og ikke engang kendt til det før nu her 2 gang jeg skal ha hormonbehandling for og bli gravid.

Anmeld Citér

14. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Ja forholdsvis langsomt. 

Men det blir rart når hsu er overstået så kan muskler og krop slappe af igen så indtil det er overstået må man finde sig i muskelspændinger. Så blir rart efter når man igen kan trække vejret almindeligt og slappe af i kroppen og muskler tror alle syntes det er rart når det er overstået tænker du ik det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.