Hsu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2022

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
2 gang behandling skriver:

Men det blir rart når hsu er overstået så kan muskler og krop slappe af igen så indtil det er overstået må man finde sig i muskelspændinger. Så blir rart efter når man igen kan trække vejret almindeligt og slappe af i kroppen og muskler tror alle syntes det er rart når det er overstået tænker du ik det

Jo. I forbindelse med vandscanningen, var det hurtigt overstået. For mig personligt, er det også stressende at være i fertilitetsbehandling 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Jo. I forbindelse med vandscanningen, var det hurtigt overstået. For mig personligt, er det også stressende at være i fertilitetsbehandling 

Ja enig og ved godt hsu kun varer 5 min men man tænker alligevel og det med og vise sig for en fremmed 

Anmeld Citér

15. december 2022

Blablaa

Ja enig og ved godt hsu kun varer 5 min men man tænker alligevel og det med og vise sig for en fremmed 

Haha, ja det skal man overvinde. Når man så er afsted 5-8 gange på en måned og få scannet sit underliv, så bliver det lidt normalen. Jeg har bare altid en halvlang trøje på, som dækker det meste indtil jeg ligger på sengen. 

Anmeld Citér

15. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Haha, ja det skal man overvinde. Når man så er afsted 5-8 gange på en måned og få scannet sit underliv, så bliver det lidt normalen. Jeg har bare altid en halvlang trøje på, som dækker det meste indtil jeg ligger på sengen. 

Ok.så mange gange har jeg nu aldrig været ik engang 1 gang. Og det er 17 år siden og ikke fået gynækologisk undersøgelse endnu, men frygter virkelig hsu når man læser alle skræmme historierne.

Anmeld Citér

15. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Men tænker hvordan undgåes at det væske løber ud med det samme det sprøjtes ind

Anmeld Citér

15. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Hvordan sad du da du skulle have lavet hsu eller lå du næsten ned uden det var helt fladt evt.med en pude I nakken, tænker også ikke alle der kan ligge helt fladt ned feks kan jeg ikke da ikke føler mig tilpas og ik føler man kan få luft.

Anmeld Citér

16. december 2022

Blablaa

Hvordan sad du da du skulle have lavet hsu eller lå du næsten ned uden det var helt fladt evt.med en pude I nakken, tænker også ikke alle der kan ligge helt fladt ned feks kan jeg ikke da ikke føler mig tilpas og ik føler man kan få luft.

Jeg lå vidst helt ned, men med en pude i nakken

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Du havde vel nogen med og holde i hånden og KU tale med eller hviske med så du havde nogen og KU tale med tænker også så risikerer man heller ik de KU finde på og tale til en men det tror jeg nu heller ik de kan.

Anmeld Citér

16. december 2022

2 gang behandling

Blablaa skriver:

Syntes det er mærkeligt nogen tror man kan have ægløsning og menstruation hvis æggeledere er lukket har læst om at menstruation kommer når ægget ikke er befrugtet og er kommet ned i livmoderen og blir udskilt og det er derfor man får mens

Anmeld Citér

16. december 2022

Blablaa

Du havde vel nogen med og holde i hånden og KU tale med eller hviske med så du havde nogen og KU tale med tænker også så risikerer man heller ik de KU finde på og tale til en men det tror jeg nu heller ik de kan.

Jeg var alene afsted Man kunne godt have haft nogen med, men er som regel alene afsted til det meste. Det er ok for mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.